۸ اردیبهشت ۱۳۹۲، ۱۲:۴۵

در یک دیدار تدارکاتی رقم خورد؛

تیم فوتسال امید ایران در غیاب عباسی و کفاشیان به پیروزی رسید

تیم فوتسال امید ایران در غیاب عباسی و کفاشیان به پیروزی رسید

تیم امید فوتسال ایران در دیداری تدارکاتی درحالی مقابل تیم منتخب کارگری ایران به پیروزی دست یافت که قرار بود وزیر ورزش و جوانان و رئیس فدراسیون فوتبال هم در محل انجام این دیدار حضور یابند.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم‌های فوتسال امید ایران و تیم منتخب کارگران کشور از ساعت 10:30 صبح امروز یکشنبه در تالار هندبال تهران به مصاف هم رفتند که این بازی در نهایت با نتیجه 6 بر 3 به سود تیم امید ایران به پایان رسید. مجتبی حسن نژاد، بهروز جعفری، محمد بیضائی، مرتضی عزتی و وحید شفیعی (2 گل) گل‌های ایران را به ثمر رساندند.

این بازی به مناسبت هفته کارگر برگزار شد و به همین خاطر در بین دو نیمه عباسی سرپرست وزارت تعاون از تعدادی پیشکسوتان فوتبال از جمله فرامرز ظلی و جعفر کاشانی، حمید جاسمیان و ... تجلیل کرد.

قرار بود علی کفاشیان رئیس فدراسیون فوتبال ایران و محمد عباسی وزیر ورزش و جوانان هم در این مراسم حضور داشته باشند که آنها از غایبان سرشناس این بازی بودند. اکبر فلاح، آرش میراسماعیلی، علی صانعی و حمید سجادی از دیگر حاضران در سالن بودند.

اردوی تیم فوتسال امید ایران با این بازی به پایان رسد و قرار است 8 بازیکن از تیم امید به اردوی تیم ملی بزرگسالان که فردا دوشنبه آغاز می شود حضور داشته باشند.

 

کد خبر 2042192

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha