سرمربی تیم فوتبال آرسنال پس از تساوی مقابل منچستریونایتد ابراز امیدواری کرد تیمش جواز حضور در رقابتهای لیگ قهرمانان اروپای فصل آینده را به دست خواهد آورد.

به گزارش خبرگزاری مهر، تیم فوتبال آرسنال یکشنبه شب در ورزشگاه امارات در حالیکه با نتیجه یک بر صفر از قهرمان زودهنگام لیگ برتر، منچستریونایتد، پیش بود در نهایت با اشتباه سانیا، پیروزی را با تساوی عوض کرد. گل تساوی بخش این بازی را "رابین فن پرسی" از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند.

"آرسن ونگر" در نشست خبری پایان بازی اظهار داشت: ما دیگر فرصتی برای از دست دادن امتیاز نداریم. البته تیم‌های دیگر هم شرایط ما را دارند. صعود ما به رقابتهای لیگ قهرمانان فصل آینده دست خودمان است و چنانچه بازی‌هایمان را ببریم به لیگ قهرمانان فصل آینده صعود می‌کنیم.

"رابین فن‌پرسی" هرگاه در این بازی صاحب توپ شد از سوی تماشاگران حاضر در میدان هو شد. "ونگر" در خصوص واکنش هواداران آرسنال به ملی‌پوش هلندی گفت: من فکر می‌کنم هواداران ما عاشق این بازیکن هستند اما عشقی از سر ناامیدی.

در دقایق پایانی بازی سانیا توپ را به اشتباه به "رابین فن‌پرسی" پاس داد و بعد برای اینکه اشتباه خود را جبران کند، روی مهاجم یونایتد در محوطه جریمه مرتکب خطای پنالتی شد.

سرمربی آرسنال در خصوص اشتباه "سانیا" گفت: سانیا خیلی ناراحت است. او بازیکنی است که در تمام بازی‎ها هر کاری برای موفقیت انجام می‌دهد اما امروز یک پاس بد داد. شاید او کمی ترسید و برای اینکه اشتباه خود را جبران کند، مرتکب آن خطا شد. او بارها تیم ما را نجات داده اما متاسفانه امروز این اتفاق رخ داد.