۷ اردیبهشت ۱۳۹۲، ۱۲:۳۹

آرسنال میزبان من یونایتد؛

بازگشت "رابین فن پرسی" به "امارات" / فرصت خوب توپچی‌ها

بازگشت "رابین فن پرسی" به "امارات" / فرصت خوب توپچی‌ها

برای آرسنال فرصت خوبی است تا یکشنبه شب مقابل منچستریونایتد بی انگیزه در دیداری خانگی به برتری برسد.

به گزارش خبرگزاری مهر، دیدار یکشنبه شب تیم‌های فوتبال آرسنال - منچستریونایتد در حالی برگزار می شود که شیاطین سرخ هفته گذشته بیستمین قهرمانی خود در رقابتهای لیگ برتر را جشن گرفته اند. از سویی آرسنال تلاش می‌کند تا برای شانزدهمین بار پیاپی جواز حضور در رقابتهای لیگ قهرمانان اروپا را کسب کند.

توپچی‌ها در 11 بازی گذشته خود تنها یک بار موفق شده اند منچستریونایتد را شکست دهند و در سال‌های اخیر هم نتایج ضعیفی مقابل این تیم کسب کرده اند که از جمله می‌توان به شکست 8 بر 2 این تیم در فصل گذشته اشاره کرد. فرگوسن گفته از حالا تا پایان فصل با بازیکنان غیر اصلی خود به میدان میرود البته این مربی همچنان مصمم است تا در بازیهای باقیمانده فصل حداکثر امتیازات را کسب کند تا بلکه رکورد کسب  امتیاز در لیگ برتر را بشکند.

از همه اینها گذشته، بازگشت "رابین فن پرسی" به ورزشگاه امارات از نکات قابل توجه این دیدار است. هواداران آرسنال گفته‌اند مهاجم پیشین تیمشان را در این دیدار هو خواهند کرد و از وی استقبال خوبی به عمل نمی‌آورند.

آرسنال در این دیدار "اولیویه ژیرو" را به دلیل محرومیت به خدمت نخواهد داشت ضمن اینکه "مایکل آرتا" هم مصدوم است. خط حمله آرسنال برای بازی یکشنبه شب مرکب است از "تئو والکات" یا "لوکاس پورولسکی" و "جروینهو".

 

کد خبر 2041449

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha