کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برای خرید و فروش حق نشر آثار خود و ناشران خارجی در نمایشگاه کتاب اعلام آمادگی کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، هم‌زمان با برپایی بیست و ششمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، مدیر روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوان از آمادگی کانون برای خرید و فروش حق نشر کتاب‌های برگزیده ناشران خارجی و کتاب‌های کانون خبر داد.

محسن حموله در این باره گفت: در این دوره از نمایشگاه کتاب تهران، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با برپایی غرفه‌‌ای در بخش بین‌الملل این نمایشگاه، تعدادی از کتاب‌هایی که موفقیت‌هایی را در داخل و خارج از کشور به دست آورده‌اند، به منظور  فروش مجوز نشر آنها به ناشران خارجی در معرض دید بازدیدکنندگان قرار داده است.

وی افزود: در این بخش 18 عنوان از کتاب‌های الکترونیک دو زبانه، مجموعه کتاب‌هاب مرغک، کتاب فیلم‌های کانون و مجموعه رمان نوجوان امروز عرضه شده است.

حموله همچنین از ارایه کاتالوگ‌های تصویرگری به زبان‌های عربی و انگلیسی از سال 2009 تاکنون و کتاب‌هایی مانند حکایت‌نامه و مرز پرگهر که برگزیده نمایشگا‌ه‌ها و جشنواره‌های معتبر بین‌المللی بوده‌اند، خبر داد و افزود: امور بین‌الملل کانون آمادگی خرید و فروش حقوق کپی رایت با ناشران خارجی را دارد.

بخش بین‌الملل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در بیست و ششمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران تا 21 اردیبهشت هر روز از ساعت 10 صبح تا 20 شب پذیرای مراجعه کنندگان است.