۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۲، ۱۶:۲۳

آمادگی کانون پرورش فکری برای فروش حق نشر به ناشران خارجی

آمادگی کانون پرورش فکری برای فروش حق نشر به ناشران خارجی

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برای خرید و فروش حق نشر آثار خود و ناشران خارجی در نمایشگاه کتاب اعلام آمادگی کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، هم‌زمان با برپایی بیست و ششمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، مدیر روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوان از آمادگی کانون برای خرید و فروش حق نشر کتاب‌های برگزیده ناشران خارجی و کتاب‌های کانون خبر داد.

محسن حموله در این باره گفت: در این دوره از نمایشگاه کتاب تهران، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با برپایی غرفه‌‌ای در بخش بین‌الملل این نمایشگاه، تعدادی از کتاب‌هایی که موفقیت‌هایی را در داخل و خارج از کشور به دست آورده‌اند، به منظور  فروش مجوز نشر آنها به ناشران خارجی در معرض دید بازدیدکنندگان قرار داده است.

وی افزود: در این بخش 18 عنوان از کتاب‌های الکترونیک دو زبانه، مجموعه کتاب‌هاب مرغک، کتاب فیلم‌های کانون و مجموعه رمان نوجوان امروز عرضه شده است.

حموله همچنین از ارایه کاتالوگ‌های تصویرگری به زبان‌های عربی و انگلیسی از سال 2009 تاکنون و کتاب‌هایی مانند حکایت‌نامه و مرز پرگهر که برگزیده نمایشگا‌ه‌ها و جشنواره‌های معتبر بین‌المللی بوده‌اند، خبر داد و افزود: امور بین‌الملل کانون آمادگی خرید و فروش حقوق کپی رایت با ناشران خارجی را دارد.

بخش بین‌الملل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در بیست و ششمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران تا 21 اردیبهشت هر روز از ساعت 10 صبح تا 20 شب پذیرای مراجعه کنندگان است.

کد خبر 2046788

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha