فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت مجلس شورای اسلامی با صدور بیانیه‌ای اقدام تروریست‌های تکفیری در سوریه مبنی‌بر هتک حرمت قبر حجربن عدی و اماکن مقدس و مذهبی مسلمانان را محکوم کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، متن این بیانیه به شرح زیر است:

مخالفان اسلام و قرآن که درطول تاریخ ، مکنونات قلبی و کینه توزی خود را در قالب جنگ‌ها، جنایت‌ها، تخریب‌ها و ترور مروجین و مبلغین دین مبین اسلام نشان داده بودند، بار دیگر ظهور یافته و این بار مزار پاک صحابی پیامبر اعظم (ص) را نشانه گرفته‌اند.

تخریب وحشیانه قبه و بارگاه حُجر بن عَدى  صحابى بزرگ پیغمبر اکرم(ص) و یار وفادار امیرمؤمنان على(ع)، که در برابر نظام طاغوتی بنى‌امیه قیام کرد ، نه تنها با هیچ یک از معیارهاى اسلامی هم‌خوانی ندارد ، بلکه با معیارهای انسانی نیز سازگار نیست و بیش از از پیش نمایانگر سرسپردگی گروهک‌های تکفیری به آمریکا و رژیم صهیونیستی است.

نور خداوند هیچگاه خاموش نمی‌شود و با این دسیسه ها محبوبیت اهل بیت عصمت و طهارت و یاران وفادار آنها خدشه‌دار نشده بلکه خلاف انتظار و خواسته دشمنان، عشق به ائمه اطهار و یاران گرانقدر آنها افزایش پیدا می‌کند.

بدون شک دست انتقام خداوند متعال از گروه‌های تروریستی که در سوریه دست به چنین اقدامات وحشیانه‌ای می‌زنند، انتقام سختی می‌گیرد و استکبار جهانی و عمال عربی وابسته به آنان که مى‌خواهند با تشویق کردن این جنایات، جنگ مذهبى و فرقه‌اى در میان مسلمین ایجاد کنند، باز هم شکست خواهند خورد و موج بیدارى اسلامى همچنان بر ساحل ناامن دشمنان اسلام و قرآن خواهد کوبید.