کار آماده‌سازی پل مکانیزه حدفاصل ناشران داخلی و خارجی نمایشگاه کتاب تهران همچنان در حال انجام است، ولی هنوز قابل بهره‌برداری نیست.

به گزارش خبرنگار مهر، روز گذشته ساعت 15:20 پیامکی به خبرنگارانی که اخبار بیست و ششمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران را پوشش می‌دهند رسید که حاکی از افتتاح پل مکانیزه درب شماره 4 (حدفاصل ناشران داخلی و بین‌الملل) بود.

این پیامک از سوی کمیته روابط عمومی و اطلاع رسانی نمایشگاه کتاب ارسال شده بود؛ در حالی که این اتفاق عملا نیفتاده است و کار آماده سازی این پل همچنان ادامه دارد.

بر اساس این گزارش هم اکنون تنها امکان استفاده از یک لاین از این پل آن هم در ضلع داخل شبستان فراهم است و لاین واقع در روبروی مصلی در خیابان شهید بهشتی همچنان مسدود است. این در حالی است که در لاین بهره برداری شده تنها امکان بالا رفتن بازدیدکنندگان فراهم است که این امکان هم با توجه به عملیات اجرایی که روی این سازه در حال انجام است، به کندی پیش می‌رود.

بر اساس این گزارش علی رغم اعلام مسئولان نمایشگاه کتاب تهران برای آماده کردن این پل تا آغاز فعالیت نمایشگاه، عملیات اجرایی در این زمینه همچنان ادامه دارد و با روندی که دراین سازه در حال اجراست، پیش بینی می‌شود این پل طی روزهای آتی آماده بهره برداری شود.