ارومیه - خبرگزاری مهر: کلنگ احداث پروژه هلدینگ کشاورزی و دامپروری سازمان اتکا در جریان چهارمین دور سفر هیئت دولت به آذربایجان غربی با حضور وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در پلدشت به زمین زده شد.

به گزارش خبرنگار مهر، کلنگ احداث پروژه هلدینگ کشاورزی و دامپروری سازمان اتکا عصر یکشنبه با حضور احمد وحیدی وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در جریان چهارمین دور سفر هیئت دولت به آذربایجان غربی در پلدشت برای فعالیت در سه محور کشاورزی، دام و طیور و صنایع به زمین زده شد.

این طرح در شمال آذربایجان غربی و حاشیه رودخانه مرزی ارس در اراضی پایاب سد مخزنی کرم آباد شهرستان پلدشت در مساحتی به وسعت 27 هزار و 500 هکتار عملیاتی می شود، این شرکت با در اختیار داشتن بیش از 23 واحد کشاورزی و دامپروری در سراسر کشور در گستره 400 هزار هکتار اراضی کشاورزی و مرتعی در قالب مجتمع های کشت و صنعت علاوه بر تامین نیازهای وزارت دفاع و داخلی کشور در امر صادرات، محصولات تولیدی و فراوری شده به کشورهای خارجی نقش موثری ایفا می کند.

همچنین با حضور وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح پروژه مجتمع اداری و مجتمع فرهنگی پلدشت افتتاح شد، عملیات اجرایی مجتمع اداری شهرستان پلدشت از اسفند ماه سال 1387 شروع شده بود که برای اتمام این پروژه افزون بر 19 میلیارد ریال هزینه شده و این مجتمع در پنج طبقه و در زیربنای 3 هزار و 200 مترمربع احداث شده است.

دیدار با مردم نیز دیگر برنامه احمد وحیدی وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در جریان سفر به پلدشت بود که در این برنامه وزیر دفاع در این دیدار از نزدیک با مشکلات و مسایل مردم این شهرستان آشنا شد، وی ضمن رسیدگی به این مشکلات بر پیگیری و حل مشکلات از سوی دستگاه های اجرایی شهرستان تاکید کرد.

حضور در مزار شهدا، شرکت در جلسه شورای اداری، دیدار با مردم، افتتاح مجتمع اداری، افتتاح مجتمع فرهنگی، کلنگ زنی مجتمع کشت و صنعت و مرغداری 50 هزار قطعه ای از جمله برنامه های سردار وحیدی در شهرستان پلدشت طی روز یکشنبه بود.