۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۲، ۱۲:۳۸

با حضور وزیر بهداشت و درمان/

3 طرح عمرانی در خوی افتتاح شد/ بازدید از عملیات احداث بیمارستان آیت الله خویی

3 طرح عمرانی در خوی افتتاح شد/ بازدید از عملیات احداث بیمارستان آیت الله خویی

ارومیه - خبرگزاری مهر: 3 طرح عمرانی و خدماتی در شهرستان خوی با حضور وزیر بهداشت و درمان و علوم پزشکی در قالب چهارمین دور سفر هیئت دولت به آذربایجان غربی افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار مهر، محد حسن طریقت منفرد، وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی صبح یکشنبه در جریان چهارمین دوره سفر هیئت دولت به آذربایجان غربی با حضور در شهرستان خوی، 3 طرح استخر سرپوشیده، جایگاه عرضه گاز طبیعی و ساختمان مدیریت بحران شهر دیزج دیز را افتتاح کرد.

طریقت منفرد به محض ورود به خوی در مزار شهدای انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس حضور یافت و ضمن ادای احترام به شهدا با آرمانها رهبر کبیر انقلاب اسلامی و شهدای تجدید میثاق کرد.

وزیر بهداشت، درمان و علوم پزشکی از بیمارستان های در دست احداث آیت الله خویی و 160 تختخوابی شهرستان خوی بازدید و بر لزوم تسریع در تکمیل این بیمارستان ها تاکید کرد، هم اکنون جلسه شورای اداری شهرستان خوی با حضور طریقت منفرد در حال برگزاری است.

استخر شهید کبیری شهر خوی، سالن مدیریت بحران شهر دیزج دیز و ایستگاه گاز CNG کوی ولیعصر در چهارمین سفر هیئت دولت به آذربایجان غربی که هزینه اعتباری بالغ بر 50 میلیارد ریال  احداث شده در خوی افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفتند.

رئیس جمهور و هیئت دولت به منظور بررسی راهکار و رفع موانع اجرایی مصوبات سه دور سفر قبلی و مشکلات و مسائل مردم به آذربایجان غربی سفر کرده که همزمان با این سفر 31 طرح عمرانی و خدماتی در مناطق مختلف استان با حضور رئیس جمهور و وزرای دولت دهم افتتاح و مورد بهره برداری قرار می گیرند.

کد خبر 2047465

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha