۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۲، ۸:۵۹

داعی خواستار شد:

ایجاد واحد فرآوری طلا در تکاب/ وضعیت راهها بهبود یابد

ایجاد واحد فرآوری طلا در تکاب/ وضعیت راهها بهبود یابد

ارومیه - خبرگزاری مهر: فرماندار تکاب با اشاره به ظرفیتهای معدنی در حوزه استخراج کانسنگ طلا در این شهرستان، خواستار احداث و راه اندازی واحد فرآوری طلا در منطقه شد.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد علی داعی شامگاه یکشنبه در جلسه شورای اداری تکاب با حضور وزیر دادگستری فاضلاب شهری، تکمیل پروژه پایاب سد الغدیر، ایجاد واحد فرآوری طلا، بهسازی و تکمیل راه های ارتباطی شهرستان از جمله محور تکاب - شاهین دژ ، تکاب - ایرانخواه و تکاب - یاسوکند و تبدیل به احسن کردن زمین های اوقافی نیازهای اصلی این شهرستان هستند.

وی سفرهای استانی هیئت دولت را بهترین راهکاری برای تسریع در رشد و سازندگی شهرستانها دانست و اعلام کرد: پیشرفت در بخش های مختلف از جمله ارتقاجایگاه علمی، اقتصادی، سلول های بنیادی، هسته ای، ساخت تجهیزات نظامی نفوذ در دریاهای آزاد و اقیانوس ها از برکات نظام جمهوری اسلامی بوده که خداوند متعال به این مردم ولایت مدار عطا کرده است.

فرماندارتکاب یادآور شد: پروژه بیمارستان 90 تختخوابی، ساختمان دانشگاه پیام نور ، خانه فرش، احداث سد خاکی احمد آباد، سد الغدیر و پایاب این سد، احداث کارخانه طلای زرشوران، راه روستایی، مسکن مهر خود مالکی، مسکن آپارتمانی، مسکن روستایی، تصفیه خانه آب شرب شهری، گاز رسانی، بهسازی راه تکاب شاهین دژ، توسعه شهرک صنعتی، اجرای پروژه کمربندی شهر از جمله طرح های توسعه ای تکاب طی سالهای اخیر است.
داعی اظهار کرد: در بخش عمرانی

وزیر دادگستری نیز در این جلسه خدمت در نظام اسلامی را توفیق الهی دانست و با اشاره به شیطنت های استکبار جهانی جهت دلسرد کردن مردم از نظام و انقلاب، گفت: پایبندی مردم به اصول و ارزش ها ، مقاومت در برابر حق مسلم هسته ای ایران ، ایستادگی در برابر تحریم ها و حضور در عرصه های مختلف سیاسی از جمله انتخابات و راهپیمایی ها سبب شده تا دشمنان در رسیدن به اهداف پلید خود مایوس شوند.

مرتضی بختیاری ثمرات تحریم های غرب علیه ایران را فرصتی برای توسعه ایران اسلامی اعلام و با بیان اینکه حرکت بسوی تولید محصولات داخلی و خروج از وابستگی به اقتصاد تک محصولی نفت از جمله دستاورد های تحریم های دشمنان است، ادامه داد: در دور چهارم سفر ها، مصوبه جدیدی تصویب نمی شود بلکه  محور اصلی جمع بندی گزارش مصوبات دور اول دوم و سوم بوده و اگر موارد ضروری و تاثیر گذار در توسعه شهرستان باشد مطرح می شود.

 

کد خبر 2047993

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha