کرج – خبرگزاری مهر: مدیرکل تبلیغات اسلامی البرز ضمن محکومیت اقدام شوم استعمار در هتک حرمت به قبر صحابه پیامبر اکرم(ص) اظهار داشت: چهره وقیحانه غرب و تروریست های سوریه دیگر بر کسی پوشیده نیست و به زودی مسلمانان انتقام این بی حرمتی ها را خواهند گرفت.

حجت الاسلام سیدعباس مسعودی در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص هتک حرمت به قبر حجربن عدی اظهار داشت: حجربن عدي از شخصيتهاي مهم ديني و از اصحاب پيامبر(ص) بود و تخريب حرم ايشان در واقع بی حرمتی به پیامبر(ص) و ائمه اطهار(ع) است.

وی افزود: این اقدام خلاف حقوق بشر است اما عجبا که مجامع بین المللی به وضوح با سکوت خود همدستی و همراهی خود با استعمارگران و دشمنان اسلام را فریاد می زنند.

وی تاکید کرد: نبش قبر حجربن عدی از صحابه پیامبر از طرف گروهک تروریستی اقدامی وحشیانه و پست است که سکوت در مقابل آن به هیچ وجه قابل توجیه نیست.

مدیرکل تبلیغات اسلامی البرز با اشاره به اینکه چهره وقیحانه غرب و تروریست ها دیگر بر کسی پوشیده نیست اظهار داشت: این افراد نمی توانند با این اقدامات کاری را از پیش ببرند و فقط خود را بیش از پیش در برابر جهانیان و مسلمانان منفور می کنند و با این هتک حرمت ها بالخره گور خود را می کنند.

حجت الاسلام مسعودی سالم بودن پیکر حجربن عدی را نشان دهنده حقانیت شیعه علام کرد و افزود: سالم بودن پیکر این صحابه پیامبر بعد از بیش از ۱۲۰۰سال نشان دهنده حقانیت شیعه است و چه بسا بسیاری از افراد با دیدن چنین صحنه هایی به اسلام و مذهب تشیع گرایش پیدا کنند و همین امر زمینه نابودی و زوال استعمارگران را فراهم می کند.

وی گفت: ترس و وحشت غرب از بیداری اسلامی به اوج رسیده چرا که بیداری اسلامی كه برگرفته از انقلاب اسلامي ايران است مانع از دستيابي استعمارگران به اهداف استعماري آن‌ها مي‌شود و براي همين اين بيداري دشمنان اسلام را نگران كرده و باعث شده براي خاموش كردن شعله‌هاي اين بيداري از هر حربه اي  از جمله اینگونه اقدامات سخیفانه استفاده ‌كنند.