۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۲، ۱۵:۰۱

مسعودی در گفتگو با مهر:

چهره وقیحانه غرب و تروریست‌های سوریه دیگر بر کسی پوشیده نیست

چهره وقیحانه غرب و تروریست‌های سوریه دیگر بر کسی پوشیده نیست

کرج – خبرگزاری مهر: مدیرکل تبلیغات اسلامی البرز ضمن محکومیت اقدام شوم استعمار در هتک حرمت به قبر صحابه پیامبر اکرم(ص) اظهار داشت: چهره وقیحانه غرب و تروریست های سوریه دیگر بر کسی پوشیده نیست و به زودی مسلمانان انتقام این بی حرمتی ها را خواهند گرفت.

حجت الاسلام سیدعباس مسعودی در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص هتک حرمت به قبر حجربن عدی اظهار داشت: حجربن عدي از شخصيتهاي مهم ديني و از اصحاب پيامبر(ص) بود و تخريب حرم ايشان در واقع بی حرمتی به پیامبر(ص) و ائمه اطهار(ع) است.

وی افزود: این اقدام خلاف حقوق بشر است اما عجبا که مجامع بین المللی به وضوح با سکوت خود همدستی و همراهی خود با استعمارگران و دشمنان اسلام را فریاد می زنند.

وی تاکید کرد: نبش قبر حجربن عدی از صحابه پیامبر از طرف گروهک تروریستی اقدامی وحشیانه و پست است که سکوت در مقابل آن به هیچ وجه قابل توجیه نیست.

مدیرکل تبلیغات اسلامی البرز با اشاره به اینکه چهره وقیحانه غرب و تروریست ها دیگر بر کسی پوشیده نیست اظهار داشت: این افراد نمی توانند با این اقدامات کاری را از پیش ببرند و فقط خود را بیش از پیش در برابر جهانیان و مسلمانان منفور می کنند و با این هتک حرمت ها بالخره گور خود را می کنند.

حجت الاسلام مسعودی سالم بودن پیکر حجربن عدی را نشان دهنده حقانیت شیعه علام کرد و افزود: سالم بودن پیکر این صحابه پیامبر بعد از بیش از ۱۲۰۰سال نشان دهنده حقانیت شیعه است و چه بسا بسیاری از افراد با دیدن چنین صحنه هایی به اسلام و مذهب تشیع گرایش پیدا کنند و همین امر زمینه نابودی و زوال استعمارگران را فراهم می کند.

وی گفت: ترس و وحشت غرب از بیداری اسلامی به اوج رسیده چرا که بیداری اسلامی كه برگرفته از انقلاب اسلامي ايران است مانع از دستيابي استعمارگران به اهداف استعماري آن‌ها مي‌شود و براي همين اين بيداري دشمنان اسلام را نگران كرده و باعث شده براي خاموش كردن شعله‌هاي اين بيداري از هر حربه اي  از جمله اینگونه اقدامات سخیفانه استفاده ‌كنند.
 

کد خبر 2048581

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha