جنایتهای تروریستها ادامه دارد؛

کشتن نوجوانی در حلب به خاطر یک فنجان قهوه

کشتن نوجوانی در حلب به خاطر یک فنجان قهوه

پس از اینکه یک نوجوان قهوه فروش در شهر حلب از دادن قهوه به تروریستهای مخالف دولت سوریه امتناع کرد، وی را در برابر دیدگان والدینش به ضرب گلوله کشتند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از شبکه المنار، مرکز حقوق بشر وابسته به مخالفان سوری در حلب اعلام کرد: افراد مسلح وابسته به شورای موسوم به "الهیئه اشرعیه" در حلب، نوجوان پانزده ساله ای را در منطه الشعار به ضرب گلوله کشتند.

این مرکز با صدور بیانیه ای تاکید کرد: عناصر یک گروه مسلح مخالف دولت سوریه که به زبان عربی فصیح صحبت می کردند دو روز پیش در ساعت 10 شب نوجوان 15 ساله ای را که در حال فروش قهوه بود بازداشت کردند. پس از اینکه این نوجوان از دادن قهوه به آنها امتناع کرد، وی رابه کفر متهم کردند و در برابر دیدگان پدر و مادرش کشتند.

مرکز حقوق بشری که به منزله سخنگوی تبلیغاتی گروههای مسلح است، تصویر این نوجوان 15 ساله را منتشر و اعلام کرد: نمی توان از جنایاتی که تنها در خدمت دشمنان بشریت است، چشم پوشی کرد.

خاطر نشان می شود کمیته موسوم به "الهیئه الشرعیه" وابسته به جبهه تروریستی النصره است که پس از حضور تروریستها در حلب، با ادعای ایجاد کشور اسلامی و اجرای قوانین اسلامی شکل گرفته است.

کد خبر 2072705

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha