تبریز – خبرگزاری مهر: تیم ملی دوچرخه سواری سوریه با انصراف تیم "های نان ین دونگی" چین به تیم های حاضر در بیست و هشتمین دوره تور دوچرخه سواری بین المللی ایران (آذربایجان) افزوده شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، تیم ملی دوچرخه سواری سوریه که در دوره بیست و هفتم تور نیز حضور داشت، با انصراف تیم باشگاهی "های نان ین دونگی" چین در تور بیست و هشتم نیز حضور خواهد داشت.

تیم ملی سوریه در تور بیست و هفتم توانست با زمان 70 ساعت و 29 دقیقه و 3 ثانیه در رده دوازدهمی تور قرار گیرد و بهترین رتبه انفرادی این تیم را نیز "یالماز هاباچ" با زمان 23 ساعت و 32 دقیقه و 26 ثانیه ثبت و در رده پنجاه و یکمی ایستاد.

تیمهای اموری ویتا اوکراین ، دوکلا پراک چک ، بریسا اسپور ترکیه ، سی سی ان صربستان ، رودی پروجکت آلمان ، ترنگانو مالزی و شکر اسپورت ترکیه و تیمهای ملی الجزایر ، سوریه ، جمهوری آذربایجان ، قزاقستان ، البانی ، هنگ کنگ و ازبکستان 14 تیم خارجی در این رقابتها هستند.

تیمهای باشگاهی پتروشیمی تبریز ، دانشگاه آزاد ، آینده ، آینه زمانی تیم دوم تبریز و شهرداری ارومیه 5 تیم ایرانی حاضر در رقابتها خواهند بود.

در بیست و هشتمین دوره تور دوچرخه سواری ایران(آذربایجان) 19 تیم داخلی و خارجی حضور دارند و رکابزنان مسیر استانهای آذربایجان شرقی و آذربایجان غربی را در 892 کیلومتر و در شش مرحله رکاب خواهند زد.

152 ورزشکار و 203 نفر دست اندرکار اجرایی از جمله سه داور بین المللی و نمایندگان فدراسیون جهانی در برگزاری این رویداد ورزشی شرکت می کنند.

بیست و هشتمین دوره از این تور بین المللی در شش مرحله در مسیر شهرهای تبریز ، مراغه ، ارومیه ، خوی ، جلفا از یکم تا ششم خرداد برگزار می شود.