۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۲، ۱۵:۳۵

همراه با تور بیست و هشتم/

اسامی رکابزنان تیم های الجزایر و ازبکستان اعلام شد

اسامی رکابزنان تیم های الجزایر و ازبکستان اعلام شد

تبریز – خبرگزاری مهر: تیمهای ملی الجزایر و ازبکستان اسامی رکابزنان خود برای حضور در بیست و هشتمین دوره تور دوچرخه سواری ایران(آذربایجان) را اعلام کردند.

به گزارش خبرگزاری مهر، بر اساس اعلام ستاد اجرایی رقابتها تیم ملی ازبکستان که پس از چند سال وقفه در تور ایران (آذربایجان) حضور می یابد با ترکیب مرادجان حالمرادوف ، روسلان کریم اوف ، کنستانتین وولیک ، یوسپ ابریکف ، دونیس شایمانوف ، ولادمیر تویچف ، وادمین شیخف را به مربیگری ولادسیلاو اسکندروف در تور بیست و هشتم شرکت می کند.

در بین اسامی تیم ملی ازبکستان، ولادمیر تویچف در دوره بیست و ششم تور شرکت داشت.

پتیم ملی الجزایر نیز که اولین تجربه حضور در تور دوچرخه سواری ایران (آذربایجان) را در دوره بیست و هشتم تجربه می کند نام هشت رکابزن خود را معرفی کرده که تا روز آغازین آن پنج رکابزن در خط استارت قرار خواهند گرفت.

بر اساس اعلام فدراسیون دوچرخه سواری الجزایر ، عبدالباسط هاناچی ، عزیزالدین لاقاب ، نابیل باز ، هیچم چابانی ، عبدالله بن یوسف ، عبدالکادر بن مختار ، فیصل حمزه و عبدالنادر یحمی به مربیگری ردونانی جودی در تور بیست و هشتم رکاب خواهند زد.

تیمهای اموری ویتا اوکراین ، دوکلا پراک چک ، بریسا اسپور ترکیه ، سی سی ان صربستان ، رودی پروجکت آلمان ، ترنگانو مالزی و شکر اسپورت ترکیه و تیمهای ملی الجزایر ، سوریه ، جمهوری آذربایجان ، قزاقستان ، البانی ، هنگ کنگ و ازبکستان 14 تیم خارجی در این رقابتها هستند.
تیمهای باشگاهی پتروشیمی تبریز ، دانشگاه آزاد ، آینده ، آینه زمانی تیم دوم تبریز و شهرداری ارومیه 5 تیم ایرانی حاضر در رقابتها خواهند بود.

در بیست و هشتمین دوره تور دوچرخه سواری ایران(آذربایجان) 19 تیم داخلی و خارجی حضور دارند و رکابزنان مسیر استانهای آذربایجان شرقی و آذربایجان غربی را در 892 کیلومتر در شش مرحله رکاب خواهند زد.

152ورزشکار و 203 نفر دست اندرکار اجرایی از جمله سه داور بین المللی و نمایندگان فدراسیون جهانی در برگزاری این رویداد ورزشی شرکت می کنند.

بیست و هشتمین دوره از این تور بین المللی از یکم تا ششم خرداد در شش مرحله در مسیر شهرهای تبریز ، مراغه ، ارومیه ، خوی ، جلفا و مرحله پایانی در تبریز برگزار می شود

کد خبر 2053224

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha