۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۲، ۱۵:۴۱

اسامی چهار تیم حاضر در تور بیست و هشتم اعلام شد/ رکابزن تبریزی در قالب تیم اوکراینی

اسامی چهار تیم حاضر در تور بیست و هشتم اعلام شد/ رکابزن تبریزی در قالب تیم اوکراینی

تبریز – خبرگزاری مهر: در شرایطی که کمتر از 10 روز تا آغاز رقابتهای بیست و هشتمین دوره تور بین المللی آذربایجان فرصت باقی است، تعدادی از تیم ها اسامی رکابزنان و کادر فنی خود را برای شرکت در این رقابتها اعلام کرده اند.

به گزارش خبرنگار مهر، بر این اساس تیم های آموری ویتای اوکراینی - ایتالیایی ، آینه زمانی تیم دوم آذربایجان شرقی، شهرداری ارومیه و بریسا اسپور ترکیه اسامی رکابزنان خود را برای حضور در تور بیست و هشتم اعلام کرده اند که در این بین نام حسین علیزاده رکابزن تبریزی و قهرمانان تورهای ژاپن و فرانسه در ترکیب تیم آموری ویتا جالب توجه است.

تیم آموری ویتای اوکراینی ایتالیایی که دومین تجربه متوالی خود در تور دوچرخه سواری ایران آذربایجان در سال 2013 در پیش روی دارد ، اسامی رکابزنان خود را برای حضور در تور بیست و هشتم اعلام کرد و در بین اسامی تیم نام حسین علیزاده رکابزن تبریزی این تیم با سابقه ایتالیایی بیش از همه می درخشد.

حسین علیزاده رکابزن تبریزی که در سال 2012 با پیراهن تیم پتروشیمی تبریز در جاده های آسیا حکمرانی میکرد و عنوان برترین رکابزن آسیا را در 2012 به خود اختصاص داد اینبار با تیم اوکراینی و ایتالیایی پای در این رقابتهای مهم کشوری می گذارد.

ولادیمیر ستارچک ، جاروسلاف دابروفسکی قهرمان تور اوونیه فرانسه در سال 2012 ، دیوید بویلی قهرمان تور ژاپن در سال 2012 و انتونی دی باتیستا 4 رکابزن دیگر تیمی هستند که دومین تجربه خود را جاده های آذربایجان کسب خواهند کرد.

تیم آموری ویتا در سال 1948 تاسیس شده و بعد از 30 پس از تاسیس 5000 ورزشکار افتخار پوشیدن پیراهن تیم را داشته اند و 7هزار عنوان قهرمانی در سطح جهانی که 36 قهرمانی آن در ایتالیا ، قهرمانی جیرو ویتالیا ایتالیا و 15 مرحله تور جیرودو ایتالیا را در کارنامه درخشان خود دارد.

تیم آموری ویتا در سال 1988 تغییرات اساسی در خود داده است.

همچنین اسامی تیم آینه زمانی تیم دوم تبریز برای حضور در بیست و هشتمین دوره تور دوچرخه سواری ایران(آذربایجان) مشخص شد.

بر اساس اعلام هیات دوچرخه سواری آذربایجانشرقی ، استان آذربایجانشرقی با 2 تیم در بیست و هشتمین دوره تور دوچرخه سواری ایران(آذربایجان) شرکت می کند و پس از تیم پتروشیمی تبریز ، تیم آینه زمانی با رکابزنان تبریزی پای در این رقابتها گذاشته است.

تیم آینه زمانی تبریز را سیامک اسکندر زاده هدایت میکند و وحید غفاری ، حامد پاسبان ، پرویز مردانی ، حمید پورهاشم ، سعید نوید فر رکابزنان این تیم هستند و علی نعمتی رکابزن ذخیره معرفی شده است.

اما تیم شهرداری ارومیه نیز برای حضور در بیست و هشتمین دوره تور دوچرخه سواری ایران(آذربایجان) اعلام آمادگی و نفرات خود را مشخص کرد.

بر اساس اعلام اداره کل ورزش و جوانان آذربایجانغربی ، مهدی علمائی ، حمید شیری ، صابر سلطانی ، میثم فرید ثانی و سجاد صبوری رکابزنان تیم و سعید مینایی مهر ، رسول شرفی و امین میرزا سلطانی سرپرست ، مربی و مکانیسین تیم در این دوره از رقابتها هستند.

تیم شهرداری ارومیه تنها نماینده استان آذربایجانغربی در این رقابتهاست.

همچنین تیم بریسا اسپور ترکیه با دو رکابزن جدید نسبت به دوره گذشته در بیست و هشتمین دوره تور دوچرخه سواری ایران(آذربایجان) حضور می یابد.

تیم بریسا اسپور ترکیه که در دوره بیست و هفتم تور آذربایجان با زمان 70 ساعت و 14 دقیقه و 20 ثانیه در رده دهمی تور ایستاده بود با سه رکابزن قبلی و دو رکابزن جدید ولی جوان در تور ایران حضور پیدا می کند.

در ترکیب تیم اعلامی از سوی بریسا اسپور ، عجب اونالان از سال 2007 قهرمانی خود را در جوانان ترکیه آغاز کرده و در سال 2012 در رقابتهای قهرمانی پیست جهان در کلمبیا به مقام چهارمی رسیده و و اولین تجربه حضور در ایران و تور را دارد.

علیرضا تانیوردی که از سال 2007 رکابزنی حرفه ای را آغاز کرده 19 قهرمانی را در تورهای مختلف آسیایی به خود اختصاص داده و در سال 2012 در تور بیست و هفتم در مجموع انفرادی به مقام به مقام هفتاد و هفتمی دست یافت.

GEORGI PETROV GEORGIEV گتورگی پترو گئورگیف در سال 2012 در تور ایران حضور داشته و در مرحله سوم حذف شد.

STEFAN KOYCHEV HRISTOV استفان کویچف هرستوف رکابزن بلغاری بهترین زمان را در بین رکابزنان این تیم ترکیه ای در تور بیست و هفتم بدست آورده وبا زمان 23 ساعت و 18 دقیقه و 33 ثانیه به مقام بیست و پنجمی دست یافت و ALEKSANDAR ALEKSEEV ALEKSIEV الکساندر الکسیو الکسیو در سال 2012 در رقابتهای قهرمانی زیر 23 سال کوهستان در بلغارستان به مقام قهرمانی رسیده است.

در بیست و هشتمین دوره تور دوچرخه سواری ایران(آذربایجان) 19 تیم داخلی و خارجی حضور دارند و رکابزنان مسیر استانهای آذربایجان شرقی و آذربایجان غربی را در 892 کیلومتر در شش مرحله رکاب خواهند زد

کد خبر 2050411

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha