شیروان - خبرگزاری مهر: امام جمعه شهرستان شیروان گفت: حضور گسترده مردم در انتخابات پیش رو عزت و اقتدار نظام اسلامی را تضمین خواهد کرد.

حجت الاسلام حسین کوثری در گفتگو با خبرنگار مهر، افزود: شرکت در انتخابات و حضور مردم نشان دهنده میزان مقبولیت نظام و مسئولین است و از طرف دیگر نیز حضور گسترده مردم در انتخابات در عرصه بین المللی عزت و اقتدار نظام را تضمین کرده و فرصت شیطنت را از دشمنان خواهد گرفت.

وی اظهار داشت: در سالی که از سوی مقام معظم رهبری مزین به حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی شده، مهمترین جلوه حماسه سیاسی حضور و مشارکت گسترده مردم در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی است.

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان شیروان با بیان اینکه انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی باید با نشاط تر از هر انتخابات دیگر برگزار شود، افزود: از نامزدهای انتخاباتی انتظارمی رود همانگونه که رهبر عزیز فرموده اند قانون را گردن نهاده و در تمام مراحل، پایبندی خود را به قانون به اثبات برسانند.

حجت الاسلام کوثری گفت: پس از انتخابات، منتخبین مردم باید وظیفه سنگینی که مردم و قانون به دوش آنان نهاده است را به نحو احسن انجام دهند تا جواب قانع کننده ای به اعتماد مردم داده باشند.

امام جمعه شیروان با اشاره به اینکه امروز تمام دنیا می دانند که بهترین نوع انتخابات در ایران برگزار می شود و همه با هر سلیقه و فکری در انتخابات حضور دارند، افزود: این امر دشمنان ما را ناراحت می کند، زیرا بهترین نوع دموکراسی در ایران اجر می شود و آنان به این مقوله نیز ایراد وارد می کنند، همانگونه که تاکنون به همه حقایق جاری در کشور ایراد وارد کرده اند.

وی با رد هر گونه اظهارنظری مبنی بر تایید و یا رد فرد و گروه خاصی توسط امام جمعه اظهار داشت: دفتر امام جمعه به پیروی از رهبر انقلاب، طرفداری از هیچ حزب یا گروه، فرد و نامزدی نخواهد کرد و اگر کسی بگوید فلان شخص مورد تایید و سفارش امام جمعه است کذب محض است.

وی تصریح کرد: امروز این آگاهی در مردم وجود دارد تا افرادی را انتخاب کرده که با معیارهای گفته شده توسط رهبری مطابقت داشته و ضمن دین داری و مدیریت درست، حافظ ارزش های نظام و رافع مشکلات مردم باشند.