۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۲، ۱۳:۳۰

حجت الاسلام كوثري:

جنايات تروريست هاي سوري يادآور جنايت هاي صدر اسلام است

جنايات تروريست هاي سوري يادآور جنايت هاي صدر اسلام است

شيروان - خبرگزاري مهر: امام جمعه شيروان با اشاره به اقدامات وحشيانه تروريست هاي سوري گفت: جنايات اين تروريست ها يادآور جنايت هاي صدر اسلام و هند جگرخوار و معاويه و يزيد است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام حسين كوثري در خطبه هاي نماز جمعه اين هفته شيروان به محورهاي اساسي و اصول بنيادين تحقق حكومت اسلامي پرداخت و افزود: رهبري الهي، حاكميت قانون و حضور و پشتيباني مردم اصول پايه اي حكومت اسلامي به شمار مي روند.

وي با بيان اينكه حضور و پشتيباني مردم در عرصه انتخابات به منصه ظهور مي رسد، اظهار داشت: توجه به ملاك ها و شاخصه هاي بهترين انتخاب، پشتيباني مردم را از حكومت اسلامي به نحو شايسته تحقق مي بخشد.

خطيب نماز جمعه شيروان با اشاره به اينكه اين ملاك ها در قرآن مجيد، روايات اهل بيت(ع) و سخنان گهربار امام خميني(ره) و مقام معظم رهبري به نحو روشن بيان شده است، اضافه كرد: ايمان، علم و حكمت، سابقه درخشان و مناسب، داشتن روحيه انقلابي و جهادي، توان و قدرت جسماني، شايستگي و لياقت، شجاعت، ايثار و از خود گذشتگي، قانون مداري و ولايت پذيري از ويژگي هاي منتخب مناسب از ديدگاه ديني و اسلامي است.

حجت الاسلام كوثري در ادامه به اقدامات وحشيانه تروريست هاي سوري اشاره كرد و با محكوم كردن اين اقدامات، گفت: جنايات اين تروريست ها يادآور جنايت هاي صدر اسلام و هند جگرخوار و معاويه و يزيد است.

وي اظهار داشت: بدتر از اين جنايات، سكوت مجامع بين المللي و سازمان ملل و حمايت آنان از اين تروريست ها بوده و اين مسئله به عنوان لكه ننگي بر پيشاني حاكمان جنايتكار در تاريخ ماندگار خواهد شد.

امام جمعه شيروان در پايان از مردم خواست تا در اين روزهاي سرنوشت ساز با بيداري و هوشياري و نيز صبر و مقاومت و تبعيت از ولايت فقيه، بار ديگر نقش آفريني كرده و در سال حماسه سياسي با حضور حداكثري خود در انتخابات، نظام را در مقابل دشمنان مستحكم و بيمه كنند.

کد خبر 2056691

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha