کمیته انضباطی فدراسیون والیبال که پیش از این دو بار برای بررسی تخلفات دیدارهای مرحله پلی‌آف فصل گذشته رقابت‌های لیگ برتر تشکیل جلسه داده بود، نشست دیگری در این زمینه برگزار کرد اما این جلسه هم بدون اعلام حکم قطعی به پایان رسید.

به گزارش خبرنگار مهر، در نشست روز دوشنبه کمیته انضباطی فدراسیون والیبال که برای سومین‎بار و جهت رسیدگی به تخلفات صورت گرفته در دیدارهای مرحله پلی‌آف فصل گذشته مسابقات لیگ برتر برگزار شد، علاوه بر اعضای کامل کمیته انضباطی، پوریا فیاضی و حسنی پویا (سایپا)، عادل غلامی (کاله)، امیر حسینی (پیکان)، میرزا جانپور (متین ورامین) عباس برقی (مربی کاله) هم حضور داشتند.

در این نشست و به دنبال دو جلسه قبلی، بررسی‌های دوباره‌ای بر روی پرونده پلی‎آف صورت گرفت اما جلسه بدون آنکه نتیجه قطعی و مشخصی داشته باشد، به پایان رسید.

علی فرخی، رئیس کمیته انضباطی فدراسیون والیبال در این زمینه به خبرنگار مهر توضیح داد و اظهارداشت: محمد موسوی (کاله) و فرهاد نفرزاده (سایپا) در این نشست غایب بودند به همین دلیل و با وجودیکه اظهاردات دیگر اعضای حاضر را شنیدیم، نتوانستیم در مورد پرونده مورد بررسی به جمع بندی نهایی برسیم.

رئیس کمیته انضباطی تصریح کرد: دوشنبه آینده نشست دوباره‎ای خواهیم داشت. قطعا این آخرین نشست برای بررسی پرونده انضباطی دیدارهای پلی‌آف خواهد بود که طی آن آرای لازم را مشخص و اعلام می‌کنیم. 

دیدار تیم‌های پیکان تهران مقابل کاله آمل و سایپا البرز برابر متین ورامین در مرحله نیمه نهایی فصل گذشته رقابت‌های والیبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور با مسائل انضباطی و اخلاقی زیادی همراه بود که منجر به تشکیل پرونده انضباطی برای این چهار تیم شد.

بر همین اساس کمیته انضباطی فدراسیون والیبال در آغاز روزهای کاری سال جاری طی دو نشست جداگانه پرونده هر یک از این دیدارها را به صورت جداگانه مورد بررسی قرار داد