۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۲، ۱۲:۳۰

به دنبال برگزاری دو نشست قبلی؛

کمیته انضباطی والیبال دوشنبه تشکیل می‌شود/ بررسی دوباره پرونده پلی‌آف

کمیته انضباطی والیبال دوشنبه تشکیل می‌شود/ بررسی دوباره پرونده پلی‌آف

کمیته انضباطی که برای بررسی پرونده دیدارهای مرحله پلی‌آف فصل گذشته رقابت‌های لیگ برتر تاکنون دوبار تشکیل جلسه داده است، روز دوشنبه نشست دوباره‌‎ای برای بررسی این پرونده و تصمیم گیری در مورد آن تشکیل خواهد داد.

به گزارش خبرنگار مهر، دیدار تیم‌های پیکان تهران مقابل کاله آمل و سایپا البرز برابر متین ورامین در مرحله نیمه نهایی فصل گذشته رقابت‌های والیبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور با مسائل انضباطی و اخلاقی زیادی همراه بود که منجر به تشکیل پرونده انضباطی برای این چهار تیم شد.

بر همین اساس کمیته انضباطی فدراسیون والیبال در آغاز روزهای کاری سال جاری طی دو نشست جداگانه پرونده هر یک از این دیدارها را به صورت جداگانه مورد بررسی قرار داد، هر چند در پایان هیچ یک از این نشست‌‎ها حکمی صادر نشد.

در همین راستا کمیته انضباطی فدراسیون والیبال روز دوشنبه نشست دوباره‌ای خواهد داشت تا پرونده‌های پلی‌آف لیگ برتر را مجددا بررسی کرده و در صورت نتیجه گیری نهایی، رای خود را در مورد متخلفان صادر کند.

فرخی، رئیس کمیته انضباطی فدراسیون والیبال در گفتگو با خبرنگار مهر ضمن تائید این مطلب اظهارداشت: در واقع نشست روز دوشنبه سومین و چهارمین جلسه کمیته انضباطی برای پلی‌آف لیگ برتر است. پیش از این برای هر یک از دیدارهای پلی‌آف یک نشست داشته‌ایم و فردا نشست دوم هر یک از این دیدارها را برگزار خواهیم کرد.

وی در پاسخ به این پرسش که "نشست‎های روز دوشنبه نتیجه خاصی خواهد داشت یا اینکه بازهم اعلام رای به جلسات بعدی موکول می‌شود"؟، گفت: البته در مورد نشست‌هایی که پیش از این داشتیم، تصمیمات لازم را گرفته‌ایم اما اعلام رای نکردیم. تصمیم گیری و اعلام رای نهایی جلسات فردا هم به اظهارات مدعوین بستگی دارد. در مجموع فکر می‌کنم در پایان این نشست بتوانیم پرونده را مختومه اعلام کنیم و نیازی به برگزاری نشست دوباره نباشد.

کد خبر 2052864

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha