بجنورد - خبرگزاري مهر: نماينده مردم خراسان شمالي در مجلس خبرگان رهبري گفت: آینده درخشان کشور در گرو حضور پرشور و منسجم مردم در عرصه انتخابات پيش رو است.

به گزارش خبرگزاري مهر، آیت الله حبیب الله مهمان نواز در دیدار اعضای هیات رییسه شورای هماهنگی روابط عمومی دستگاه های اجرایی این استان گفت: امروز به برکت زحمات خدمتگزاران نظام، تحولات سریع و پیشرفت های عمیقی در کشور حاصل و بسیاری از مسائل و مشکلات مردم رفع شده است.

وي با بيان اينكه سیاه نمایی وضعیت کشور همسویی با دشمن است، اظهار داشت: برخی همسو با دشمنان نظام و مردم اقدام به سیاه نمایی کرده و خدمات و کوشش های صورت گرفته در کشور را نادیده می گیرند.

این عضو مجلس خبرگان با اشاره به در پیش بودن انتخابات ریاست جمهوری، افزود: آینده درخشان کشور در گرو حضور پرشور و منسجم مردم در این عرصه است که انشاءالله با تمام توان و اشتیاق حماسه ای عظیم را خلق خواهند کرد.

آیت الله مهمان نواز اظهار کرد: اگر ما قدر اسلام و نظام اسلامی را ندانیم انسان های سپاسگزار و شکوری نخواهیم بود.

وی با تاکید بر لزوم تبعیت از فرامین رهبر معظم انقلاب گفت: سخنان معظم له به عنوان قانون و چراغ راه، سرلوحه کار همه افراد جامعه باید قرار گیرد و موفقیت و پیروزی جز با اطاعت و پیروی از اوامر ایشان و تقویت ادبیات اسلامی و دینی امکانپذیر نخواهد شد.

در این نشست که در آستانه 27 اردیبهشت، روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی، صورت گرفت مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری خراسان شمالی نیز در سخنانی از تلاش های دست اندرکاران این عرصه بویژه در جریان سفر رهبر معظم انقلاب به این استان در زمینه فضاسازی و اطلاع رسانی مناسب سفر تقدیر کرد.