۱۸ فروردین ۱۳۹۴، ۹:۵۴

آیت الله مهمان نواز:

در انتخابات مجلس خبرگان رهبری شرکت می کنم

در انتخابات مجلس خبرگان رهبری شرکت می کنم

بجنورد- آیت الله مهمان نواز گفت: با آمادگی کامل در انتخابات آتی مجلس خبرگان رهبری از حوزه انتخابیه خراسان شمالی شرکت می کنم.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله مهمان نواز دوشنبه شب در دیدار اعضای شورای طلاب خراسان شمالی مقیم مشهد مقدس، با اشاره به نامگذاری سال ۹۴ به نام دولت و ملت، همدلی و همزبانی از سوی رهبر معظم انقلاب، این نامگذاری را بسیار باارزش دانست و افزود: ما باید این فرمایشات رهبری را سرلوحه کارهای خود قرار دهیم.

آیت الله مهمان نواز با بیان این که رهنمودهای رهبر معظم انقلاب در زمینه های مختلف مفاهیم عمیق و زیادی دارند، اظهار داشت: همه باید به پیام نوروزی رهبری عمل کنیم چرا که اگر همدلی و همزبانی در عمل اجرایی شود به طور قطع در همه امور مؤفق خواهیم شد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به موضوع مجلس خبرگان رهبری و اهمیت این نهاد، افزود: مجلس خبرگان رهبری اهمیت فراوانی دارد چرا که بحث مربوط به رهبری جامعه و جایگاه ولایت فقیه است.

عضو سه دوره مجلس خبرگان رهبری اضافه کرد: هر آن چه که نظام جمهوری اسلامی و کشور ایران امروز دارد مدیون نقش پراهمیت رهبری در جامعه بوده و باید قدردان این نعمت باشیم.

آیت الله مهمان نواز ادامه داد: اگر نگاهی به اطراف کشور بیندازیم می بینیم که امروز در عراق، سوریه، افغانستان، یمن، لیبی، مصر و دیگر کشورهای منطقه چه خبر است؛ آن گاه به اهمیت و نقش بالای رهبری و ولایت فقیه در جامعه ایران اسلامی پی می بریم.

وی در پاسخ به سؤال یکی از حضار مبنی بر حضور و یا عدم حضور وی در انتخابات آتی مجلس خبرگان رهبری در اسفندماه سال ۹۴، اظهار کرد: با توجه به اهمیت موضوع و نقش مجلس خبرگان در تقویت نهاد و جایگاه رهبری، ان شاالله تعالی و به لطف پروردگار با آمادگی کامل در پنجمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری شرکت خواهم کرد.

کد خبر 2528102

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha