۲ اسفند ۱۳۹۴، ۱۵:۲۷

آیت الله مهمان نواز:

مشارکت حداکثری و هوشمندانه در انتخابات مانع نفوذ دشمنان می‌شود

مشارکت حداکثری و هوشمندانه در انتخابات مانع نفوذ دشمنان می‌شود

بجنورد- نامزد پنجمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری در خراسان شمالی بر حضور گسترده، پرشور و هوشمندانه مردم در انتخابات هفتم اسفند ماه تاکید و آن را سدی محکم در مقابل نفوذ دشمنان دانست.

آیت‌الله حبیب‌الله مهمان‌نواز در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به در پیش بودن انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری، مشارکت پرشور مردم و انتخاب اصلح را مهم‌ترین اصل در این عرصه مؤثر سیاسی عنوان کرد.

وی با اشاره به اینکه از ابتدای انقلاب اسلامی تاکنون هر جا حضور مردم حداکثری و پرشور بوده دشمنان مجبور به عقب‌نشینی شده‌اند، اظهار کرد: حضور توأم با وحدت و اتحاد مردم در مبارزات انقلابی، پیروزی در هشت سال دفاع مقدس، مؤفقیت در جنگ اقتصادی و سازندگی و عبور از تحریم‌ها و تهدیدها همه نشان‌دهنده این موضوع است که حضور متحد مردم در تمامی صحنه‌های انقلابی، اسلامی، سیاسی و اقتصادی پرمعنا بوده و منجر به نتایج درخشان شده است.

مردم به دنبال حفظ آرمان های نظام و انقلاب اسلامی

آیت‌الله مهمان‌نواز تصریح کرد: در دو انتخابات پیش رو نیز حضور گسترده و پرشور مردم در پای صندوق‌های رأی و انتخاب هوشمندانه از سوی آن‌ها از یک‌طرف منجر به تشکیل مجالسی قوی و مقتدر شده و از طرف دیگر به دشمنان و منافقان ثابت می‌کند که به ‌رغم تبلیغات فراوان و تلاش‌های مذبوحانه آن‌ها، ملت ایران همچنان پشتیبان نظام اسلامی و ولایت‌فقیه بوده و در مسیر دست‌یابی به آرمان‌های اسلامی و انقلابی ثابت‌قدم هستند.

مشارکت حداکثری و هوشمندانه سدی در برابر نفوذ دشمن

این نامزد مورد حمایت جامعه مدرسین حوزه علمیه قم و جامعه روحانیت مبارز در خراسان شمالی افزود: درواقع مشارکت حداکثری و هوشمندانه مردم در انتخابات همانند سدی محکم مانع از نفوذ دشمنان به کشور می‌شود.

وی در ادامه با اشاره به کارکردهای مجلس خبرگان رهبری، بابیان اینکه این مجلس نقش مهم و بی‌بدیلی در حفظ آرامش، امنیت و اتحاد در کشور دارد، اظهار کرد: اگر به انتخابات و جایگاه مجلس خبرگان رهبری توجه کافی نشود در بین مردم اختلاف‌های زیادی از نظر دینی و سیاسی و مسائل مربوط به نظام مقدس جمهوری اسلامی پیش آمده و زمینه‌های نفوذ دشمنان به کشور ایجاد می‌شود.

آیت‌الله مهمان‌نواز بابیان اینکه دشمنان با تمام توان برای اختلاف‌افکنی در بین مردم و یافتن زمینه‌های نفوذ به کشور تلاش می‌کنند، اضافه کرد: اگر مجلس خبرگان رهبری مقتدر نباشد در کشور هر فرد و گروهی برای خود قرائتی از اسلام و شیوه حکومت‌داری آورده و جامعه اسلامی دچار تفرقه و اختلاف می‌شود.

وی با اشاره به اینکه تفرقه و اختلاف خطرناک‌ترین موضوع برای کشور و نظام اسلامی است، افزود: در این شرایط نمایندگان مجلس خبرگان رهبری راهنمای مردم بوده و در رابطه با رهبری جامعه که مهم‌ترین مسأله کشور محسوب می‌شود، نقش‌آفرینی می‌کنند به همین دلیل باید مردم در انتخاب نمایندگان این مجلس نهایت دقت را داشته باشند.

انتخاب رهبری شایسته هنر مجلس خبرگان بود

آیت الله مهمان نواز مجلس خبرگان رهبری را پشتوانه انقلاب اسلامی و نظام جمهوری اسلامی دانست و تاکید کرد: مجلس خبرگان و نمایندگان این مجلس از شخصیت‌های برجسته و مجتهد و آگاه به زمان کشور هستند که همواره به عنوان امنای مردم و مشاوران امین رهبری انجام وظیفه کرده‌اند.

وی اظهار کرد: امروز دشمن از مجلس خبرگان هراس دارد و در صدد تخریب این جایگاه عظیم است که مردم باید نسبت به آن بصیر و آگاه باشند.

عضو مجلس خبرگان رهبری افزود: مردم عزیز ما باید بدانند که نمایندگان مجلس خبرگان رهبری افرادی آگاه، با بصیرت و دارای بینش دینی و سیاسی هستند که در حساس‌ترین زمان انقلاب به خوبی تصمیم گیری می‌کنند.

رهبری انقلاب تجسم عینی همه خوبی‌ها و ارزش‌هاست

آیت الله مهمان نواز با اشاره به رحلت جانسوز امام راحل در سال ۶۸ اظهار کرد: ملت عزیز ایران دیدند که پس از ارتحال جانسوز بنیانگذار جمهوری اسلامی حضرت امام راحل(ره) به رغم اینکه مردم عزیز ما سوگوار بودند و دشمنان انقلاب و نظام فکر می‌کردند که کار انقلاب تمام شده است، نمایندگان این مجلس در حالیکه هنوز پیکر مطهر امام راحل تشییع نشده بود، جانشینی شایسته برای امام راحل انتخاب کردند و شخصیتی را به رهبری برگزیدند که تجسم عینی همه خوبی‌ها و ارزش‌هاست.

وی تصریح کرد: امروز با گذشت سال‌های متمادی از ارتحال حضرت امام(ره) می‌بینیم که این رهبر آگاه، بصیر، انقلابی و دلسوز چگونه این کشتی پر از افتخار انقلاب را رهبری و هدایت می‌کند.

آیت الله مهمان نواز تصریح کرد: این بزرگ‌ترین هنر و کار مجلس خبرگان رهبری و نمایندگان شایسته و آگاه آن در مورد انتخاب رهبری بود.

به گزارش خبرنگار مهر، انتخابات پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری و دهمین دوره مجلس شورای اسلامی، هفتم اسفندماه به صورت هم‌زمان در سراسر کشور برگزار می‌شود.

در انتخابات مجلس خبرگان رهبری در حوزه انتخابیه خراسان شمالی با یک کرسی نمایندگی، آیت‌الله حبیب‌الله مهمان‌نواز با حجج الاسلام حمید حوالی شهریاری و علی محمدی خراسانی رقابت می‌کند.

کد خبر 3562344

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha