اصفهان- خبرگزاری مهر: معاون توسعه اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان، به عنوان سرپرست جدید هیئت فوتبال استان اصفهان در خصوص مشکلات پیش آمده در این هیئت گفت: این یک دستور از طرف وزارتخانه و فدراسیون فوتبال و از طرف مسئولان روی این موضوع تاکید شده است.

غلامعلی ابراهیمی در گفتگو با خبرنگار مهر بیان داشت: این دستور از طرف وزارتخانه و فدراسیون فوتبال ابلاغ شده و در این متن تاکید شده است که در اسرع وقت ابلاغ  رئیس قبلی لغو و ابلاغ  سرپرست جدید پیشنهادی از طرف مدیر کل ورزش و جوانان استان اصفهان انجام شود.

وی ادامه داد: متاسفانه تا این زمان این کار انجام نشده و مدیر وقت نیز در صدد این هستند که هر چه زودتر این کار انجام گیرد.

معاون توسعه اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان در مورد عکس العمل ابرقویی نژاد در چند ماهه اخیر در مقابل این دستور اظهار داشت: منش انسان ها با یکدیگر متفاوت است و من ذهنیت و تفکرات او را ندارم که بدانم چه زمینه فکری پشت این رفتارشان است.

وی افزود: عملکرد ابرقویی نژاد برای افراد مسئول در مجامع ورزشی و فوتبالی از جمله باشگاه ها، داوران و کسانی که به طور مستقیم با ورزش فوتبال در ارتباط هستند مشخص است و اگر در این مورد از این افراد سوال شود راحت تر جواب خواهید گرفت.

ابراهیمی در مورد دلیل سکوت ابرقویی نژاد به دلیل انتخابات گفت: این موضوع یک جابه جایی ساده در هیئت فوتبال استان اصفهان هست و من نمیدانم این موضوع چه ارتباطی با بحث انتخابات می تواند داشته باشد.

وی ادامه داد: در برخی از مواقع ما بعضی از مسائل را قبول نداریم و یک توجیهات واهی روی آن می گذاریم. من دوست ندارم صحبتی بکنم که آن صحبت غیر کارشناسی و غیر اصولی باشد  در آینده بعد از حل شدن این مسائل در مورد این موضوع به طور مفصل صحبت خواهم کرد.