۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۲، ۸:۱۹

جواهری با مهر مطرح کرد:

ابرقویی‌نژاد دیگر رئیس هیئت فوتبال اصفهان نیست/ پایان سکوت مدیرکل ورزش استان

ابرقویی‌نژاد دیگر رئیس هیئت فوتبال اصفهان نیست/ پایان سکوت مدیرکل ورزش استان

اصفهان- خبرگزاری مهر: مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان پیرامون اتفاقات اخیر هیئت فوتبال استان اصفهان و تاکید او برای برکناری رئیس این هیئت گفت: از نظر من و با توجه به مدارک قانونی موجود، ابرقویی‌نژاد دیگر رئیس هیئت فوتبال استان اصفهان نیست و من برای این هیئت سرپرستی قانونی انتخاب کرده‌ام و تنها با این سرپرست کار خواهم کرد.

محمد جواهری در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به اتفاقات پیش آمده در هیئت فوتبال استان اصفهان و اصرار او بر برکناری علی‌اکبر ابرقویی‌نژاد، رئیس هیئت فوتبال استان اصفهان اظهار داشت: ابتدا باید بگویم که من تا به امروز با هیچ رسانه‌ای در مورد مسائل پیش آمده در هیئت فوتبال استان اصفهان صحبت نکرده‌ام و تا شنبه گذشته پایم را به هیچ عنوان در هیئت فوتبال اصفهان نگذاشته بودم و این گله را از بعضی از رسانه‌ها دارم که کم لطفی کرده و صراحتا بیان کردند که بنده در هئیت فوتبال حضور پیدا کرده‌ام و خواسته‌ام که ابرقویی نژاد را بر کنار کنم.

در مورد برکناری ابرقویی‌نژاد قانونی عمل می‌کنیم

وی در مورد در مورد بحث برکناری رئیس هیئت فوتبال استان اصفهان و درخواست او برای برکناری ابرقویی‌نژاد گفت: مدت یک ماه است که ابرقویی‌نژاد هر صحبت و تهمتی را در مورد هر فردی می‌زند و ما در این زمینه سکوت کرده‌ایم تا تنها از طریق قانون پیگیری کنیم. در حال حاضر مستندات کاملی در مورد اتفاقات رخ داده در هیئت فوتبال استان اصفهان داریم و هر عزیزی که اعتراض دارد، می‌تواند بیاید و ما این مستندات را در اختیارش قرار خواهیم داد. بنده انسان قانونمندی هستم و هیچ کار غیرقانونی انجام نداده‌ام و در هر محکمه‌ای با مستندات قانونی که در اختیار دارم از این موضوع دفاع خواهم کرد.

مدیر کل ورزش و جوانان استان اصفهان پیرامون مشکلات پیش آمده در هیئت فوتبال استان اصفهان تصریح کرد: ما از دی ماه سال گذشته که از طرف اهالی فوتبال مسائلی در مورد عملکرد ضعیف ابرقویی‌نژاد به عنوان رئیس هیئت فوتبال استان اصفهان مطرح شد، پیگیری‌هایی را در این زمینه انجام دادیم و به 15  مشکل عمده از عملکرد این فرد پی بردیم. مشکلات ابرقویی‌نژاد را به او نشان دادیم.

وی ادامه داد: ایشان را در همان دی ماه گذشته خواستیم و همه  این 15 مورد را به صورت کتبی و شفاهی به او ارائه کرده و از او خواستیم که با وجود زحماتی که در این چند سال برای این هیئت کشیده، به دلیل این مشکلاتی که با مستندات قانونی نیز مورد تائید قرار گرفته بودند، از سمت خود استعفا دهد. ابرقویی یک هفته از ما فرصت خواست که تصمیم خود را گرفته و ما را نیز در جریان این تصمیم قرار دهد، اما متاسفانه رفتند و بحث را سیاسی جلوه داده و ما را متهم کرد که خلاف قانون عمل می‌کنیم.

مجبور شدیم که از آیین‌نامه حکمیت استفاده کنیم

جواهری در مورد استفاده از آیین نامه حکمیت گفت: بعد از این وقایع و با مکاتباتی که با استانداری و فدراسیون انجام دادیم، مجبور شدیم از آیین‌نامه حکمیت استفاده کنیم. این آیین نامه صراحتا می‌گوید که اگر مدیرکل استانی با رئیس هیئتی اختلافی پیدا کند، حکمیت با معاون وزارت ورزش و جوانان خواهد بود.

وی افزود: در پی این موضوع حمید سجادی محبت کرده و جلسه‌ای را در دفتر خود با حضور من، کفاشیان، رئیس فدراسیون فوتبال و عوامل اجرایی فدراسیون فوتبال و مدیر کل دفتر مشترک هیئت‌ها و فدراسیون ورزشی برگزار کرده و در این جلسه ما نیز مستندات قانونی را ارائه دادیم و بعد از جمع‌بندی به این نتیجه رسیدیم که نظر مدیر کل را فدراسیون تامین کند.

مدیر کل ورزش و جوانان استان اصفهان بیان داشت: 15 روز از آن قضیه گذشت ولی اتفاقی رخ نداد و ما نیز مجددا مکاتباتی را در این زمینه انجام دادیم تا نهایتا 10 اردیبهشت ماه، حمید سجادی، معاون وزیر ورزش و جوانان به عنوان حکم نامه‌ای را به رئیس فدراسیون فوتبال نوشت و اشاره ای به جلسه حکمیت کرده و کفاشیان را مکلف کرد تا نسبت به برکناری ابرقویی‌نژاد و صدور ابلاغ سرپرست جدید با هماهنگی مدیر کل ورزش و جوانان استان اصفهان اقدام کند اما متاسفانه مجددا اقدامی در این مورد صورت نگرفت.

ابرقویی‌نژاد گفت اگر قانونی عمل کنید، می‌روم

وی ادامه داد: با توجه به این مسائل و طبق مدارک قانونی موجود و با توجه به گفته خود ابرقویی‌نژاد که گفته است اگر حکم قانونی وجود داشته باشد کنار خواهم رفت، عمل می کنیم.

جواهری در مورد عکس‌العمل ابرقویی‌نژاد در مورد این اعمال گفت: ما از طرق متفاوتی با ابرقویی‌نژاد برخورد کردیم و به او اخطار دادیم اما او مقاومت کرد و حتی زمانیکه نفراتی فرستادیم، او به آنها توهین کرده و حتی نمایندگانی که از طرف ما به دفتر او فرستاده شده بودند، از سوی ابرقویی‌نژاد از دفتر هیئت بیرون شدند تا در نهایت خودم مجبور شدم روز شنبه به هیئت فوتبال بروم و ابلاغ را شخصا به او تحویل دهم.

ابرقویی‌نژاد دیگر رییس هیئت فوتبال اصفهان نیست

وی افزود: او باز هم با افراد متفاوتی تماس گرفته و نهایتا با رای ما مخالفت کرد بنابراین وظیفه من نیز این است که ریاست هیئت فوتبال را از او بگیریم و در حال حاضر از نظر من و با توجه به حکمی که طبق آیین‌نامه داریم ابرقویی‌نژاد دیگر رییس هیئت فوتبال نیست.

مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان اضافه کرد: ما مراحل قانونی را طی کرده ایم و فردا یا پس فردا با حکم قانونی هیئت را از ابرقویی‌نژاد تحویل گرفته و در اختیار سرپرست جدید، غلامعلی ابراهیمی قرار خواهیم داد زیرا هیچ حکمی به ما ابلاغ نشده است که ما باید فضایی را در اختیار ابرقویی‌نژاد قرار دهیم.

 

کد خبر 2055267

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha