۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۲، ۱۴:۱۳

شایسته:

حضور نیروهای اداره‌کل در هیئت فوتبال اصفهان برای سرکشی بود / بی‌اطلاعی از برکناری ابرقویی‌نژاد

حضور نیروهای اداره‌کل در هیئت فوتبال اصفهان برای سرکشی بود / بی‌اطلاعی از برکناری ابرقویی‌نژاد

اصفهان – خبرگزاری مهر: مسئول امور شهرستان‌های اداره‌کل ورزش و جوانان استان اصفهان بعد از عدم موافقت رئیس هیئت فوتبال استان اصفهان با استعفایش از هیئت فوتبال گفت: حضور من در هیئت فوتبال استان اصفهان صرفا برای سرکشی بود و اطلاعی از مسائل دیگر ندارم.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد باقر شایسته ظهر چهارشنبه در جمع خبرنگاران پیرامون دلایل حضور در هیئت فوتبال اظهار داشت: با توجه به اینکه مدیر ما از ما خواسته بود که در هیئت فوتبال حضور پیدا کنیم، به این هیئت آمدیم و دلیل حضور ما این مسئله بود.

وی افزود: ما تنها برای سرکشی به هیئت فوتبال در دفتر آن حضور پیدا کردیم و وظیفه ما این است که در دفتر حضور پیدا کنیم و با توجه به اینکه مدیرکل ورزش و جوانان استان از ما خواست که به دفتر هیئت برویم، این کار را انجام دادیم اما دلیل خاص دیگری نداشت.

مسئول امور شهرستان‌های اداره‌کل ورزش و جوانان استان اصفهان پیرامون بحث برکناری ابرقویی‌نژاد از ریاست هیئت فوتبال استان اصفهان تصریح کرد: ‌این مسئله به من ارتباطی ندارد و من در این زمینه هیچ اطلاعی ندارم و بهتر است از افراد مطلع در مورد آن سئوال بپرسید.

وی اضافه کرد: خبری از روزهای آینده ندارم و نمی‌دانم در آن روزها چه اتفاقی رخ خواهد داد.

صبح امروز اسماعیلی، عضو گروه بازرسی اداره کل، شایسته مسوول امور شهرستان ها و ظفریان کارشناس اداره امور ورزش اداره کل ورزش و جوانان برای برکناری ابرقویی نژاد به دفتر هیئت فوتبال استان اصفهان رفتند اما نتوانستند او را از سمت خود برکنار کنند.

این کارمندان در حالی اعلام کردند که خبری از برکناری ابرقویی نژاد ندارند که رئیس هیئت فوتبال استان اصفهان بلافاصله بعد از رفتن آنها اعلام کرد که آنها برای برکناری اش در دفتر هیئت حضور پیدا کرده بودند.

کد خبر 2044940

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha