۲۷ اسفند ۱۳۹۱، ۱۲:۲۴

ابرقویی نژاد از هیئت فوتبال اصفهان برکنار شد/ابراهیمی سرپرست جدید

 ابرقویی نژاد از هیئت فوتبال اصفهان برکنار شد/ابراهیمی سرپرست جدید

اصفهان - خبرگزاری مهر: علی اکبر ابرقویی نژاد رئیس هیئت فوتبال استان اصفهان که پیش از این شایعاتی مبنی بر برکناری او به گوش می رسید روز گذشته از کار خود برکنار شد.

به گزارش خبرنگار مهر، ابرقویی نژاد که طی روزهای گذشته شایعات بسیاری در مورد برکناری او به گوش می رسید سرانجام شب گذشته از سمت خود در این هیات برکنار شد.

با وجود اینکه رئیس هیئت فوتبال استان اصفهان تا دیروز شایعات پیرامون برکناریش را تایید نمی کرد شب گذشته خبر رسید که مدیر کل ورزش و جوانان استان اصفهان با علی کفاشیان رئیس فدراسیون فوتبال به توافق رسیده و قرار است به زودی حکم برکناری ابرقویی نژاد صادر شود. گویا غلامعلی ابراهیمی معاون توسعه ورزش مدیر کل ورزش جوانان استان اصفهان به عنوان سرپرست جدید هیئت فوتبال استان اصفهان معرفی شده تا او زمینه برگزاری انتخابات مجدد هیات فوتبال استان اصفهان را فراهم کند.

ابراهیمی در گفتگوی کوتاه خود با خبرنگار مهر این مسئله را به صورت ضمنی تایید کرد اما عنوان کرد که هنوز حکم سرپرستی خود را ندیده است.

ابرقویی نژاد که 8 سال پیش به عنوان رئیس هیئت فوتبال اصفهان انتخاب شد چند ماه پیش سومین دوره ریاست خود بر هیئت فوتبال استان اصفهان را با پیروزی در انتخابات هیئت فوتبال آغاز کرد اما از چند هفته پیش برخی از ورزشی های استان اصفهان همچون علیرضا رحیمی مدیر عامل باشگاه سپاهان، مخالفت های خود را با او اعلام کرد.

پیش از این از سعید آذری، مدیر عامل سابق باشگاه ذوب آهن به عنوان سرپرست جدید هیات فوتبال اصفهان نام برده می شد اما گویا مدیر کل ورزش و جوانان استان اصفهان ابراهیمی را برای تصدی پست سرپرستی هیات فوتبال استان اصفهان مناسب تر دید.

 

کد خبر 2020133

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha