بجنورد - خبرگزاري مهر: فرمانده انتظامی خراسان شمالی اعلام کرد: با هوشیاری ماموران پلیس، سارق مسلح یکی از شعب پست بانک در این استان در کمتر از یک ساعت دستگیر شد.

به گزارش خبرگزاري مهر، سردار صفوة الله امام وردی محمدی با اعلام خبر دستگري سارق مسلح پست بانك سوخسو هاشم اظهار کرد: سارق مزبور روز سه شنبه به پست بانک روستای مرزی سوخسو هاشم در شهرستان راز و جرگلان دستبرد زده و هنگام فرار یک نفر را با شلیک گلوله زخمی کرده بود.

وی اضافه کرد: این سارق جوان با همکاری برادرش و داشتن یک قبضه کلت کمری موفق شده بود 75 میلیون ریال وجه نقد پست بانک را به سرقت ببرد.

فرمانده انتظامی خراسان شمالی افزود: سارق مسلح یک ساعت پس از حادثه برای سرکشی به محل سرقت بازگشته تا پول نقد دزدی را در نزد همان پست بانک سپرده گذاری کند که با هوشیاری نیروهای پلیس مستقر در محل دستگیر و برای بررسی به پاسگاه انتظامی بخش غلامان شهرستان راز و جرگلان منتقل شد.

سردار امام وردی محمدی گفت: با اعتراف سارق مسلح پست بانک روستای سوخسو هاشم برادرش به نام م - الف که در این سرقت همکاری داشته نیز دستگیر شد.

وی اضافه کرد: سارقان پس از سرقت 75 میلیون ریالی از پست بانک، کلت کمری و سایر تجهیزات را در داخل چاهی در حاشیه روستا انداخته بودند که ماموران پیگیر یافتن آن هستند.

به گزارش خبرنگار مهر، ظهر سه شنبه یکی از شعب پست بانک خراسان شمالی در منطقه مرزی سوخسو هاشم از توابع شهرستان راز و جرگلان مورد سرقت مسلحانه قرار گرفت و سارق با 75 ميليون ريال وجه نقد سرقت شده از صحنه متواری شد.

در این سرقت جوانی از ناحیه سر بر اثر شلیک گلوله سارق زخمی و توسط اهالی محل به بیمارستان امام علی(ع) بجنورد منتقل شد.

بنا به اعلام مسئولان بيمارستان، اين مصدوم كه در پی شدت صدمات به بخش ویژه بیمارستان امام علی(ع) بجنورد انتقال یافته بود، پس از يك روز دچار مرگ مغزی شده است.

با وجود تلاش‌های پزشکان بخش آی سی یو بیمارستان امام(ع) برای نجات جان این جوان 25 ساله، لیکن این تلاش‌ها به خاطر شدت اصابت گلوله به ناحیه مغز موثر نیافتاده و این مصدوم سرقت مسلحانه پست بانک از روز گذشته دچار مرگ مغزی شد.

بر اساس آنچه که نزدیکان این مرحوم عنوان كرده اند، احتمال اهدای اعضای این مرحوم به بیماران نیازمند وجود دارد.