اصفهان – خبرگزاری مهر: هافبک تیم ذوب‌آهن گفت: همه تمرکز بازیکنان ذوب‌آهن در حال حاضر روی ماندن تیم در لیگ برتر است و هیچ توجهی به پیشنهادات دیگر ندارند.

سینا عشوری در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به شرایط تیم ذوب‌آهن اظهار داشت: ذوب‌آهن توانست پایان خوبی در رقابت‌های لیگ برتر داشته باشد و با حمایت‌های مدیران کارخانه و تلاش‌های بازیکنان توانستیم در جایگاه چهاردهم جدول رده‌بندی باقی بمانیم.

وی افزود: همه بازیکنان تلاش کردند و در بازی با ملوان به پیروزی رسیدند و در حال حاضر منتظر مشخص شدن تکلیف تیم صعود کننده به مرحله پلی‌آف هستند تا به مصاف آن نیز نیز بروند.

هافبک تیم ذوب‌آهن با اشاره به لزوم پیروزی تیمش در دیدار پلی‌آف بیان داشت: اگرچه تیم رقیب ما هنوز مشخص نشده اما بدون شک هر تیمی راهی پلی‌آف شود، با انگیزه بسیاری قدم به این رقابت‌ها خواهد گذاشت و اصلا نمی‌توان گفت که با توجه به نام ذوب‌آهن، ما قطعا در این بازی پیروز هستیم.

وی افزود: در هر حال ما ذوب‌آهن هستیم و برای ماندن در لیگ برتر باید مقابل تیم حریف خود در پلی‌آف به پیروزی برسیم تا مقتدرانه در لیگ برتر بمانیم و برای فصل آینده تیمی قدرتمند ببندیم.

عشوری در مورد برنامه‌اش برای فصل آینده و اینکه آیا در ذوب‌آهن می‌ماند یا خیر، تصریح کرد: قرارداد من با تیم ذوب‌آهن به پایان رسیده اما اولویت اول و دوم من برای فصل آینده ذوب‌آهن است و دوست دارم در این تیم بمانم اما فعلا تمرکزم بر ماندن تیم در لیگ برتر است و کاری به فصل آینده ندارم.

وی پیرامون شایعه مذاکره استقلال با او برای فصل آینده اضافه کرد: من با باشگاه استقلال به صورت مستقیم مذاکره نداشته‌ام اما حرف‌هایی در مورد جذب من به این تیم بوده که فعلا کاری به آنها ندارم و تمرکزم را به دو بازی باقیمانده ذوب‌آهن معطوف می‌کنم.