۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۲، ۹:۳۰

به دلیل مشخص نبودن زمان بازی/

اعتراض ذوب‌آهن به فدراسیون فوتبال/ بدون پلی‌آف در لیگ بمانیم

اعتراض ذوب‌آهن به فدراسیون فوتبال/ بدون پلی‌آف در لیگ بمانیم

اصفهان – خبرگزاری مهر: باشگاه ذوب‌آهن با ارسال نامه‌ای به فدراسیون فوتبال نسبت به مشخص نبودن زمان دیدارهای پلی‌آف و بلاتکلیفی تیم اصفهانی اعتراض کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، در شرایطی که ذوب‌آهن باید برای ماندن در دیدارهای لیگ برتر فوتبال کشور در دو دیدار رفت و برگشت پلی‌آف شرکت کند، هنوز زمان برگزاری این دیدارها مشخص نشده است.

طبق اعلام فدراسیون فوتبال نقل و انتقالات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور از 21 اردیبهشت آغاز شده و قرار است باشگاه‌های لیگ برتری تا 15 تیر نسبت به جذب بازیکنان مورد نظر خود اقدام کنند اما ذوب‌آهن تا زمانیکه تکلیف خود را در مورد ماندن یا نماندن در لیگ برتر مشخص نکرده، نمی‌تواند نسبت به جذب بازیکن اقدام کند.

مدیرعامل ذوب‌آهن شنبه شب اعلام کرد این تیم اصفهانی از این مسئله ضربه می‌خورد بنابراین مدیران آن با ارسال نامه‌ای به فدراسیون فوتبال اعتراض خود را نسبت به بلاتکلیفی تیم اصفهانی اعلام کردند.

ابراهیمی همچنین با انتقاد از احتمال حضور برخی تیم‌های دسته یکی درگیر در مسئله تبانی، از مسئولان فدراسیون خواست که دیدارهای پلی‌آف را برگزار نکرده و ذوب‌آهن بدون برگزاری بازی پلی‌آف در لیگ برتر بماند.

هنوز مشخص نیست که واکنش مسئولان فدراسیون فوتبال به این اعتراض باشگاه ذوب‌آهن چه بوده و آیا دیدارهای مرحله پلی‌آف برگزار می‌شود یا خیر.

لیگ برتر جمعه هفته گذشته به پایان رسید و ذوب‌آهن که با پیروزی مقابل ملوان در هفته پایانی، در رده چهاردهم جدول رده‌بندی لیگ برتر قرار گرفت، برای بقا باید در دیدارهای پلی‌آف شرکت کند.

کد خبر 2057756

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha