سرمربی تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز با تاکید بر اینکه تا پایان هفته جاری تکلیف حضور تیمش در لیگ برتر مشخص می‌شود، گفت: حمایت نکردن مسئولان استانی از باشگاه گسترش فولاد تبریز و بخش خصوصی، مسئولان باشگاه را دلسرد کرده است.

رسول خطیبی در گفتگو با خبرنگار مهر، در مورد دلایل احتمال عدم حضور تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز در سیزدهمین دوره رقابتهای لیگ برتر ضمن بیان مطلب فوق گفت: حدود دو ماه از صعودمان به رقابتهای لیگ برتر می‌گذرد اما متاسفانه طی این مدت هیچ یک از مسئولان استانی و شهر تبریز از ما حمایت نکردند و حتی از ما قدردانی نیز نشده است.

وی در همین خصوص افزود: در حالیکه مسئولان به طور مداوم دم از حمایت از بخش خصوصی می‌زنند اما تا این لحظه در عمل کوچکترین حمایتی از باشگاه گسترش فولاد تبریز نکرده‌اند. این موضوع باعث شده که مالکان و مسئولان باشگاه دلسرد شوند و تصمیم بگیرند در فصل آینده لیگ برتر تیمداری نکنند و دوباره با خرید امتیاز یک تیم لیگ یکی، در رقابتهای لیگ آزادگان به میدان بروند.

سرمربی تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز تاکید کرد: البته این تصمیم مسئولان باشگاه گسترش فولاد تبریز هنوز قطعی نیست و تا پایان هفته جاری تکلیف حضور یا عدم حضور تیم در رقابتهای لیگ برتر و همچنین خرید امتیاز یک تیم دسته اولی مشخص می‌شود.

وی تصریح کرد: مردم آذربایجان و بویژه تبریز دوست دارند حداقل دو تیم در رقابتهای لیگ برتر داشته باشند که امیدوارم این خواسته مردم مورد توجه مسئولان مربوطه در استان و همچنین شهر تبریز قرار گیرد.

خطیبی در پاسخ به این پرسش که تکلیف شما چه خواهد شد و آیا به پیشنهادات دیگری که دارید پاسخ مثبت می‌دهید؟، گفت: همانطور که قبلا هم گفته‌ام، اولویت اصلی من مربیگری در تیم گسترش فولاد تبریز است و فعلا به گزینه‌های دیگر فکر نمی‌کنم تا ببینم تکلیف تیم چه خواهد شد.