۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۲، ۹:۴۸

ششگلانی خواستار حفظ سهمیه لیگ برتری گسترش فولاد تبریز شد

ششگلانی خواستار حفظ سهمیه لیگ برتری گسترش فولاد تبریز شد

تبریز – خبرگزاری مهر: رئیس هیأت فوتبال استان آذربایجان شرقی خواستار حفظ سهمیه لیگ برتری گسترش فولاد تبریز شد و گفت: از مسئولان باشگاه گسترش فولاد می خواهم با تمام توان و در سریع ترین زمان ممکن نسبت به جذب بازیکنان خوب و آماده سازی تیم برای حضور قدرتمندانه در لیگ سیزدهم اقدام کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، جواد ششگلانی صبح پنج شنبه در جمع خبرنگاران با اعلام مطلب فوق افزود: تیم گسترش فولاد توانست به عنوان قطب برتر دیگر فوتبال آذربایجان شرقی و تبریز مطرح شود.

وی ادامه داد: این تیم دو هفته مانده به پایان لیگ یک با اقتدار صعود خود را به لیگ برتر به رخ سایر حریفان ورقبا کشید که این موضوع مباهات و شادمانی اهالی فوتبال را به دنبال داشته و برگ زرین دیگری به افتخارات جامعه ورزشی استان افزود .

ششگلانی در عین حال با ابراز نگرانی از احتمال فروش سهمیه لیگ برتری گسترش فولاد تبریز، تصریح کرد: متاسفانه در چند روز اخیر زمزمه هایی مبنی بر واگذاری امتیاز این تیم به سایر استانها شنیده شده که باعث نگرانی همه مردم ورزشدوست استان ومسئولان استان شده است.

وی افزود: با وجود سه تیم لیگ برتری و تمام پتانسیل های لازم جهت حضور قدرتمندانه سه تیم از تبریز، بویژه گسترش فولاد که زیر ساخت هایی مناسبی ایجاد و فراهم کرده است، از مسئولان این باشگاه می خواهم که برای حضور موفق در لیگ برتر تلاش کنند.

رئیس هیئت فوتبال آذربایجان شرقی گفت: بنده ضمن تقدیر وتشکر از زحمات برادر بزرگوار جناب آقای زنوزی مالک باشگاه گسترش فولاد، درخواست می نمایم کما فی السابق با حمایت های همه جانبه خود مانع از خارج شدن امتیاز لیگ برتری این تیم از استان گردیده و با تمام توان و قدرت در سریع ترین زمان ممکن نسبت به جذب بازیکنان خوب وآماده سازی تیم برای حضور قدرتمندانه در لیگ سیزدهم مهیا نمایند.

وی اظهار کرد: مطمئناً همه مسئولان استان به ویژه مسئولان هیأت فوتبال حمایت های همه جانبه خود را از حضور تیم گسترش فولاد در لیگ برتر به عمل خواهند آورد.

کد خبر 2056174

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha