تبریز – خبرگزاری مهر: نماینده اتحادیه بین المللی دوچرخه سواری گفت : تور دوچرخه سواری بین المللی ایران – آذربایجان توانایی تبدیل شدن به تور نیمه حرفه ای را دارد.

به گزارش خبرگزاری مهر، جمال الدین محمود شامگاه دیروز سه شنبه در اولین جلسه هماهنگی بیست و هشتمین دوره تور بین المللی دوچرخه سواری ایران (آذربایجان) اظهار داشت: امروز اولین تجربه من در این تور رقم می خورد اما در طول سالیان گذشته همواره سطح رقابتها و نتایج آن را بررسی می کردم.

وی افزود: تور بین المللی دوچرخه سواری ایران (آذربایجان) با 28 سال سابقه یکی از مهم ترین تورهای آماتوری در آسیا و حتی قدیمی ترین تور در قاره کهن به شمار می آید.

نماینده مالزیایی UCI عنوان کرد: حضور در تور ایران افتخار بزرگی برای من است و از اینرو همه تلاش خود را برای برگزاری شایسته تور به کار خواهم بست.

وی ادامه داد: حضور 19 تیم داخلی و خارجی که اعلب تیم های قدرتمند دوچرخه سواری به حساب می آیند، نوید رقابت مهیج و سطح بالایی می دهد .

جمال الدین محمود بیان داشت : ارتقای تور دوچرخه سواری بین المللی ایران – آذربایجان امری غیرممکن برای ستاد برگزاری نیست و این توانایی در نزد ستادبرگزاری را می بینم و این امید را دارم که دوره بیست و نهم تور را در سطح تورهای نیمه حرفه ای برگزار کنیم.

بیست و هشتمین دوره تور بین المللی دوچرخه سواری ایران - آذربایجان از ساعت 10 صبح چهارشنبه یکم خرداد از مقابل عمارت شهرداری تبریز استارت می خورد. این تور در شش مرحله به انجام خواهد رسید.