۱ خرداد ۱۳۹۲، ۹:۳۴

جمال الدین محمود:

تور آذربایجان توانایی تبدیل به تور نیمه حرفه ای را دارد

تور آذربایجان توانایی تبدیل به تور نیمه حرفه ای را دارد

تبریز – خبرگزاری مهر: نماینده اتحادیه بین المللی دوچرخه سواری گفت : تور دوچرخه سواری بین المللی ایران – آذربایجان توانایی تبدیل شدن به تور نیمه حرفه ای را دارد.

به گزارش خبرگزاری مهر، جمال الدین محمود شامگاه دیروز سه شنبه در اولین جلسه هماهنگی بیست و هشتمین دوره تور بین المللی دوچرخه سواری ایران (آذربایجان) اظهار داشت: امروز اولین تجربه من در این تور رقم می خورد اما در طول سالیان گذشته همواره سطح رقابتها و نتایج آن را بررسی می کردم.

وی افزود: تور بین المللی دوچرخه سواری ایران (آذربایجان) با 28 سال سابقه یکی از مهم ترین تورهای آماتوری در آسیا و حتی قدیمی ترین تور در قاره کهن به شمار می آید.

نماینده مالزیایی UCI عنوان کرد: حضور در تور ایران افتخار بزرگی برای من است و از اینرو همه تلاش خود را برای برگزاری شایسته تور به کار خواهم بست.

وی ادامه داد: حضور 19 تیم داخلی و خارجی که اعلب تیم های قدرتمند دوچرخه سواری به حساب می آیند، نوید رقابت مهیج و سطح بالایی می دهد .

جمال الدین محمود بیان داشت : ارتقای تور دوچرخه سواری بین المللی ایران – آذربایجان امری غیرممکن برای ستاد برگزاری نیست و این توانایی در نزد ستادبرگزاری را می بینم و این امید را دارم که دوره بیست و نهم تور را در سطح تورهای نیمه حرفه ای برگزار کنیم.

بیست و هشتمین دوره تور بین المللی دوچرخه سواری ایران - آذربایجان از ساعت 10 صبح چهارشنبه یکم خرداد از مقابل عمارت شهرداری تبریز استارت می خورد. این تور در شش مرحله به انجام خواهد رسید.

کد خبر 2060304

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha