اراک - خبرگزاری مهر: فرمانده انتظامي استان مركزي از كشف محموله20ميلياردي تلفن همراه خبر داد و فت: ماموران انتظامي شهرستان دليجان،به يك دستگاه خودروي سواري مظنون و زماني كه قصد بررسي خودرو را داشتند،راننده بدون توجه به فرمان پليس به سمت استان قم متواري شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ عزيزاله ملكي افزود:‌بلافاصله طي اقدامات صورت گرفته،خودرو در مسير متوقف و در بازرسي از آن تعداد 974 دستگاه گوشي گران قيمت خارجي به ارزش تقريبي 20 ميليارد ريال كشف شد.

انهدام باندي كه خودرو ها را سرقت و اوراق مي كرد

رئيس پليس آگاهي فرماندهي انتظامي استان مركزي گفت: درپي وقوع چندين فقره سرقت قطعات زيادي از خودرو شامل سيستم گاز،سيستم
صوتي،زاپاس،آچار آلات،باطري و كامپيوتر و رها كردن خودرو در سطح شهر اراك، ماموران اداره مبارزه با سرقت پليس آگاهي با فعاليت شبانه
روزي،احصاء جغرافياي جرم و شناسايي سارقان در سطح حوزه استحفاظي موفق به شناسايي سارق و دستيگري وي حين فروش اموال مسروقه از جمله آچار و قطعات خودرو شدند.

سرهنگ رضا احمديافزود:سارق دستگير شده در بازجويي هاي فني و پليسي به سرقت 6 خودرو در سطح شهرستان اراك اعتراف كرد و اذعان داشت كه خودرو ها را از محل هاي كم رددو تارك انتخاب و بعد از سرقت در محل مخفي و كليه لوازم و قطعات داخل خودرو را سرقت و آن ها را در كنار شهر و اتوبان و محله هاي خلوت رها مي كرده اند.

كشف 14هزار نخ سيگار قاچاق در شازند

فرمانده انتظامي شهرستان "شازند" با اشاره به کشف 14 هزار نخ سيگار قاچاق در اين شهرستانگفت: به دنبال اطلاع از فعاليت افرادي در امر توزيع مواد دخاني خارج از شبکه توزيع دولتي ماموران شهرستان شازند در اجراي طرح مبارزه با کالاي قاچاق طي چند عمليات پليسي و با همكاري اداره
دخانيات و تعزيرات حكومتي شهرستان تعداد 14 هزار نخ سيگار قاچاق کشف وضبط كردند.

احمد رضا چگني ادامه داد: با انجام يکسري تحقيقات پليسي چندين واحد صنفي در سطح شهرستان شناسايي و در اين رابطه4 نفر توزيع كننده دستگير که با تشكيل پرونده تحويل مقام قضايي شدند.

دستگیری 24 سارق و 33 فقره سرقت

در تعطيلات آخر هفته 24 سارق دستگير و 33 فقره انواع سرقت توسط ماموران انتظامي استان مركزي كشف شد.

معاون عمليات فرماندهي انتظامي استان مركزي گفت: در تداوم اجراي طرح هاي ارتقاء امنيت اجتماعي و طرح پاك سازي نقاط آلوده در استان با اقدامات اطلاعاتي، ماموران انتظامي در سطح استان طي 48 ساعت گذشته موفق به دستگيري 24 سارق و كشف 33 فقره انواع سرقت از آنان شدند.

سرهنگ سيامك قاسمي برخورد با توزيع كنندگان موادمخدر و معتادان پرخطر را از جمله اولويت هاي مهم در طرح هاي پاكسازي نقاط آلوده برشمرد و افزود: درحوزه مبارزه با جرايم مرتبط با مواد مخدر نيز در اين مدت تعداد 22 نفر توزيع كننده مواد مخدر و معتاد پرخطر دستگير و مقاديري مواد مخدر از آنها كشف شد.