۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۲، ۱۵:۱۶

اخبار کوتاه استان مرکزی/

خواستگارعصباني خودرو خانواده دختر را به آتش کشید

خواستگارعصباني خودرو خانواده دختر را به آتش کشید

اراک - خبرگزاری مهر: خواستگارعصباني خودرو خانواده دختر را در شهرستان زرندیه از توابع استان مرکزی به آتش کشید.

به گزارش خبرگزاری مهر، جواني كه از خانواده دختر مورد علاقه خود جواب رد شنيد،اقدام به آتش زدن خودروی آر.دی اين خانواده كرد كه با هوشياري ماموران انتظامي شهرستان زرنديه دستگير شد.

طي اعلام مرکز 110 شهرستان زرنديه مبني بر وقوع يک مورد آتش سوزي خودرو مامورين گشت به محل اعزام شدند و بعد از يررسي هاي صحنه جرم ماموران متهم را  به هويت "ج – و" در شهرستان ساوه شناسايي و دستگير کردند.

"ج – و" اعتراف کرد قبلا خواستگار دختر صاحب ماشين بوده و به دليل جواب رد خانواده دختر اقدام به آتش زدن ماشين اين خانواده كرده و سريعا با موتور از محل متواري شده است.

دستگيري زوج سارق طلاجات كودكان در ساوه

زوج جواني كه در شهرستان ساوه استان مركزي اقدام به سرقت از طلاجات كودكان مي كردند دستگير و به 18 فقره سرقت اعتراف كردند.

فرمانده انتظامي شهرستان ساوه  گفت:در پي شكايت يكي از شهروندان به ماموران اين فرماندهي مبني بر اينكه دختر 5 ساله اش در داخل كوچه در حال بازي كردن بوده كه فردي ناشناس از خلوت بودن كوچه استفاده و دو عدد النگو طلا از دست دخترش خارج و با يك دستگاه خودرو آردي سفيد رنگ از محل متواري شده است موضوع شناسايي و دستگيري متهم در دستور كار واحدهاي عملياتي پليس قرار گرفت.

سرهنگ علي اصغر طالبي بيان داشت: تلاش ماموران ادامه داشت تا اينكه چند ساعت بعد خودروي سارقان در يكي از خيابان هاي شهر مشاهده و سارقان را در حالي كه با يك دستگاه خودرو به صورت خانوادگي اقدام به سرقت مي كردند دستگير شدند.

نجات كوهنورد اراكي از خطر مرگ

كوهنورد اراكي با اقدام سريع ماموران انتظامي كلانتري 12 شهر اراك روز گذشته از خطر مرگ نجات يافت.

در ساعت 8 و 30روز گذشته شخصي با تلفن 110 شهرستان اراك تماس گرفته و عنوان مي دارد كه از كوهي در منطقه گردوي شهر اراك سقوط كرده و به شدت مجروح شده است که بلافاصله مراتب به واحدهاي امدادي اعلام و چندين اكيپ از ماموران انتظامي براي جستجو به محل اعزام مي شوند.

فرمانده انتظامي شهرستان اراك در اين باره  گفت:با توجه به حساسيت موضوع و نبود آدرس مشخصي از فرد كوهنورد،با بهره گيري از تجهيزات انساني و امكانات پليس كليه منطقه مورد كنكاش قرار گرفت كه بعد از سپري شدن ساعاتي،فرد كودهنورد در فراز و نشيب هاي دامنه كوه يافت شد.

سرهنگ"مصطفي ويسمه اي" خاطر نشان كرد:فرد كوهنورد كه به علت سقوط دچار شكستگي هاي شده بود،توسط واحدهاي امدادي به بيمارستان انتقال يافت.

كشف 20 تن شير خشك قاچاق در دليجان

رئيس پليس آگاهي فرماندهي انتظامي استان مركزي از كشف محموله 20 تني شير خشك قاچاق به ارزش حدود 36 ميليارد ريال در شهرستان دليجان خبر داد و گفت: در استمرار طرح مبارزه قاطعانه با قاچاق كالا، ماموران اداره مبارزه با قاچاق كالا و ارز پليس آگاهي استان از جابجائي يك محموله بزرگ شير خشك از يكي از استان هاي غربي كشور به مقصد تهران مطلع شدند .

سرهنگ "رضا احمدي گفت: ماموران اداره مبارزه با قاچاق كالا و ارز پليس آگاهي بعد از انجام تحقيقات گسترده توانستند در ورودي شهر دليجان خودروي كاميون كشنده حامل محموله قاچاق را متوقف كنند .

 

کد خبر 2047700

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha