۵ خرداد ۱۳۹۲، ۱۵:۴۹

سرهنگ ویسمه‌ای:

استکبار جهانی همواره در صدد براندازی و خدشه دار کردن نظام است

استکبار جهانی همواره در صدد براندازی و خدشه دار کردن نظام است

اراک - خبرگزاری مهر: فرمانده انتظامي شهرستان اراك گفت: استکبار جهادی همواره در صدد براندازی و خدشه دار کردن نظام است.

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ مصطفی ویسمه ای در همایش حماسه سیاسی و زنان پیرو ولایت ظهر روز یکشنبه در سالن اجتماعات مدرسه نمونه اطهر شهر اراک با اشاره به دسیسه ها و توطئه های شوم دشمنان در راستای خدشه دار کردن نظام قدس جمهوری اسلامی گفت: دشمنان همواره در این راستا تلاش های شبانه روزی و بی وقفه دارند اما با درایت و هوشیاری مردم فهیم و همیشه در صحنه ایران اسلامی این توطئه ها خنثی می شود.

وی با اشاره به اینکه امروز دشمن از قدرت نرم افزاری خود استفاده کرده و با هجمه ای سنگین به مبارزه با ملت ایران آمده است٬ افزود:دشمنان با استفاده از ماهواره ها و اینترنت وارد خانه ها شده و در صدد تخریبت اذهان و اندیشه های جوانان هستند.

ماهواره سر منشا بسیاری از مشکلات است

سرهنگ ویسمه ای به نقش موثر بانوان در این عرصه اشاره کرد و گفت: بانوان باید از توطئه شوم آنان آگاه باشند و بدانند ماهواره سر منشا بسیاری از نا ملایمات و مشکلات است.

فرمانده انتظامی شهرستان اراک در بخش دیگری از سخنانش به انتخابات پیش رو اشاره کرد و گفت: دشمنان با شایعه پراکنی و اخبار نادرست می خواهند برای ملت ایران مشکل ایجاد کنند و انتخابات را کمرنگ جلوه دهند.

مشاور استاندار در امور بانون نیز در سخنانی با اشاره به اهمیت حضور بانوان در عرصه گفت: بانوان هم در عرصه سیاسی و هم اقتصادی می توانند نقش موثری داشته باشند.

اشرف جواهری حضور بانوان در عرصه سیاسی را نمادی از عزت و اقتدار زن در جامعه اسلامی و تعیین سرنوشت خود دانست و گفت: بانوان می توانند در عرصه اقتصادی و تحریم هایی که دشمن بر ملت ما تحمیل کرده حضور موثر داشته باشند.

جواهری همچنین به تهاجم فرنگی و شبیخون دشمنان نیز اشاره کرد و گفت: دشمن در جبهه نظامی در برابر ملت با ایمان و انقلابی ایران درمانده شده و امروز با تهاجم فرهنگی قصد ضربه زدن به ارزش های ما را دارد.

وی ادامه داد: فرهنگ غنی ما معتقد است که ملت ایران به ویژه بانوان ایرانی می تواند در بسیاری از عرصه ها تاثیرگذار باشند.

کد خبر 2063338

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha