شیراز خبرگزاری مهر مدیرکل حوزه شهرداری شیراز گفت: امید برای زنده خارج شدن مفقودین سایت زباله برمشور شیراز همچنان وجود دارد.

سیروس پاک فطرت شامگاه چهارشنبه در گفتگو با خبرنگار مهر حاضر در سایت برمشور گفت: تمامی امکانات ما برای نجات مفقودین سایت برمشور به کارگیری شده و ما امیدواریم بتوانیم این افراد را زنده از زیر زباله ها خارج کنیم.

وی تاکید کرد: البته بايد به این موضوع توجه داشت که وجود زباله ها کار را برای گروههای امداد و کمک رسان مشکل کرده و از طرفی دیگر نگرانی ما هجم بالا و سنگین زباله ها بر روی مفقودین است.

پاک فطرت با اشاره به اینکه مردم به سایت برمشور مراجعه نکنند، یادآورشد: متاسفانه حضور مردم و افراد غیرمسئول دراین سایت باعث کندی روند امدادرسانی شده به همین دلیل از شهروندان درخواست داریم که به این سایت مراجعه نکنند و اخبار مرتبط را از طریق خبرگزاری ها مطلع شوند.

مدیرکل حوزه شهردار شیراز با بیان اینکه در خصوص تعداد مفقودین اختلاف نظری وجود دارد، گفت: کسانی که مفقود شده اند 6 یا 7 نفر هستند اما تا این لحظه نتوانستیم عدد دقیق را مشخص کنیم.

پاک فطرت یادآور شد: ساعت 11.53 دقیقه از وقوع حریق از سایت زباله های برم شور مطلع شدیم و به دلیل حضور آتش نشانی در خود سایت نیروهای اطفای حریق به منطقه سریعا اعزام شدند اما پس از دقایقی به دلیل رانش زباله ها تعدادي در درون زباله دفن شدند و متاسفانه تا این لحظه هیچکدام از مفقودین پیدا نشده اند.