۱ خرداد ۱۳۹۲، ۲۳:۱۵

پاک فطرت در گفتگو با مهر:

امید برای زنده ماندن مفقودین سایت دفن زباله شیراز همچنان وجود دارد

امید برای زنده ماندن مفقودین سایت دفن زباله شیراز همچنان وجود دارد

شیراز خبرگزاری مهر مدیرکل حوزه شهرداری شیراز گفت: امید برای زنده خارج شدن مفقودین سایت زباله برمشور شیراز همچنان وجود دارد.

سیروس پاک فطرت شامگاه چهارشنبه در گفتگو با خبرنگار مهر حاضر در سایت برمشور گفت: تمامی امکانات ما برای نجات مفقودین سایت برمشور به کارگیری شده و ما امیدواریم بتوانیم این افراد را زنده از زیر زباله ها خارج کنیم.

وی تاکید کرد: البته بايد به این موضوع توجه داشت که وجود زباله ها کار را برای گروههای امداد و کمک رسان مشکل کرده و از طرفی دیگر نگرانی ما هجم بالا و سنگین زباله ها بر روی مفقودین است.

پاک فطرت با اشاره به اینکه مردم به سایت برمشور مراجعه نکنند، یادآورشد: متاسفانه حضور مردم و افراد غیرمسئول دراین سایت باعث کندی روند امدادرسانی شده به همین دلیل از شهروندان درخواست داریم که به این سایت مراجعه نکنند و اخبار مرتبط را از طریق خبرگزاری ها مطلع شوند.

مدیرکل حوزه شهردار شیراز با بیان اینکه در خصوص تعداد مفقودین اختلاف نظری وجود دارد، گفت: کسانی که مفقود شده اند 6 یا 7 نفر هستند اما تا این لحظه نتوانستیم عدد دقیق را مشخص کنیم.

پاک فطرت یادآور شد: ساعت 11.53 دقیقه از وقوع حریق از سایت زباله های برم شور مطلع شدیم و به دلیل حضور آتش نشانی در خود سایت نیروهای اطفای حریق به منطقه سریعا اعزام شدند اما پس از دقایقی به دلیل رانش زباله ها تعدادي در درون زباله دفن شدند و متاسفانه تا این لحظه هیچکدام از مفقودین پیدا نشده اند.

 

کد خبر 2061068

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha