سرپرست کمیته جوانان فدراسیون فوتبال با اعلام اعضای کادرفنی تیم جوانان، انتخاب سرمربی این تیم را به آینده‌ای نزدیک موکول کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، نشست کمیته جوانان فدراسیون فوتبال پیش از ظهر امروز با حضور میرشاد ماجدی سرپرست کمیته، علی دوستی‌مهر مدیرفنی تیم جوانان، رحیم میرآخوری، محمد یاوری و حسین اینانلو برگزار شد که حاضران در خصوص وضعیت تیم فوتبال جوانان به بحث و بررسی پرداختند.

میرشاد ماجدی در گفتگو با خبرنگار مهر، در خصوص این نشست اظهار داشت: در این نشست از آقایان میرآخوری، یاوری و اینانلو درخواست کردیم با همکاری علی دوستی‌مهر کار استعدادیابی در رده جوانان را شروع کرده و برنامه‌های خود را تا پایان مسابقات انتخابی جوانان آسیا اعلام کنند.

وی همچنین اضافه کرد: هرچند فعلا سرمربی تیم جوانان را اعلام نکردیم اما در آینده نزدیک این اتفاق رخ خواهد داد. شاید سرمربی تیم جوانان را از بین این نفرات انتخاب کنیم و شاید یک نفر از بیرون به این جمع اضافه شود. این نفرات تیم را برای مسابقات پیش رو انتخاب می‌کنند که ممکن است تا زمان آغاز آن رقابتها و یا بعد از آن سرمربی معرفی شود.

سرپرست کمیته جوانان فدراسیون فوتبال افزود: بحث انتخاب سرمربی تیم جوانان در این مدت بسیار مطرح شده است اما داشتن کادر فوی که بتواند به خوبی این تیم را اداره کند و در کنار همدیگر بصورت همدل و منسجم کار را پیش ببرد، بهتر از انتخاب یک سرمربی است.

ماجدی با اشاره به اینکه قرار است این نفرات برنامه‌های خود را تا روز شنبه اعلام کند، خاطرنشان کرد: پس از اعلام و تائید برنامه‌های آنها، تمرینات تیم جوانان آغاز می‌شد که حیدر شریفی هم نظارت مستقیمی بر فعالیت‌های این تیم خواهد داشت.

وی در ادامه در پاسخ به این سوال که آیا زمان برای آماده‌سازی تیم جوانان از دست نرفته است؟، تصریح کرد: فکر می‌کنم دیر نشده است زیرا اسامی نفرات و اقداماتی که باید برای این تیم انجام شود، مشخص است و امیدواریم این تیم هم بتواند به خوبی مرحله انتخابی را پشت سر بگذارد.

سرپرست کمیته جوانان فدراسیون فوتبال در پایان در مورد اینکه قرار بود از بین سرپرستی کمیته جوانان فدراسیون فوتبال و سرپرستی تیم فوتبال استقلال یک پست را انتخاب کند، گفت: قطعا یکی از این سمت‌ها را انتخاب می‌کنم اما برای عملی شدن این مسئله نیاز به زمان دارم.

مسابقات انتخابی قهرمانی جوانان آسیا از روز 19 مهرماه سال جاری در مشهد آغاز می‌شود و تیم جوانان ایران در گروه D مرحله انتخابی جوانان آسیا باید به مصاف تیم‌های عربستان، لبنان و تاجیکستان برود، گروهی که دو تیم مطرح عربستان و لبنان در آن حضور دارند و تیم تاجیکستان هم حریف دست و پا بسته‌ای برای رقیبان نخواهد بود.