۶ خرداد ۱۳۹۲، ۱۲:۰۵

میرشاد ماجدی در گفتگو با مهر:

انتخاب دوستی‌مهر به عنوان مدیر پایه جوانان/ کادرفنی تا فردا معرفی می‌شود

انتخاب دوستی‌مهر به عنوان مدیر پایه جوانان/ کادرفنی تا فردا معرفی می‌شود

سرپرست کمیته جوانان با اشاره به اینکه فدراسیون فوتبال نمی‌تواند مبالغی که باشگاه‌ها به مربیان می‌دهد را به نفرات مدنظرش پرداخت کند، گفت: پیشنهاد من این است که علی دوستی‌مهر را به عنوان مدیرفنی تیم جوانان انتخاب کنیم.

میرشاد ماجدی در گفتگو با خبرنگار مهر، در مورد آخرین وضعیت انتخاب سرمربی تیم فوتبال جوانان ایران ضمن بیان مطلب فوق گفت: فدراسیون فوتبال نمی‌تواند مبالغی که باشگاه‌ها به مربیان می‌دهد را به نفرات مدنظرش پرداخت کند و پیشنهاداتی که به گزینه‌های مدنظرمان می‌دهیم مبلغی نیست که بتوانند با تکیه بر آن کارشان را آغاز کنند. تنها مشکل‌ فعلی‌مان برای توافق با این مربیان، این مسئله است.

وی در این مورد اضافه کرد: در این خصوص قرار است امروز نشستی را با مسئولان فدراسیون داشته و اعضای کادرفنی تیم جوانان را مشخص کنیم تا کار تیم جوانان را جهت آماده‌سازی برای حضور در مسابقات قهرمانی جوانان آسیا ساماندهی کنیم. البته پس از مذاکره نهایی با این مربیان، نامشان را تا سه‌شنبه بعدازظهر اعلام خواهیم کرد.

سرپرست کمیته جوانان فدراسیون فوتبال در خصوص بحث استفاده از علی دوستی‌مهر در این تیم هم تاکید کرد: همانطور که در گذشته هم اعلام کردم، دوستی‌مهر مربی مطرحی در رده پایه است که سال‌ها در این بخش فوتبال فعال بوده و زحمت بسیاری کشیده است. قطعا نادیده گرفتن تجربیات دوستی‌مهر به ضرر فوتبال پایه است.

وی صحبت‌هایش در این خصوص را اینگونه ادامه داد: پیشنهاد من این است که علی دوستی‌مهر را به عنوان مدیرفنی تیم جوانان انتخاب کنیم. البته مدیرفنی نه به آن معنا که در برخی از باشگاه‌‎ها مطرح است بلکه قطعا ما از نظرات ایشان بطور کامل برای موفقیت این تیم استفاده خواهیم کرد.

ماجدی با اشاره به اینکه هرکسی که توانش را دارد می‌تواند به تیم جوانان کمک کند، در پایان گفت: نظر خود من استفاده از مربیانی است که تجربه خوبی در رده پایه داشته و می‌توانند به این تیم کمک کنند اما متاسفانه امروز در فوتبال ما تنها نتیجه‌گیری مهم است و اگر تیمی نتیجه نگیرد، تمام برنامه‌های استعدادیابی و آینده‌سازی آن برای فوتبال نادیده گرفته می‌‎شود، به همین دلیل سعی داریم بهترین گزینه را برای تیم جوانان انتخاب کنیم.

کد خبر 2063898

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha