۴ خرداد ۱۳۹۲، ۱۲:۲۹

نشست در فدراسیون فوتبال برای تیم جوانان/ گزینه کفاشیان کنار رفت

نشست در فدراسیون فوتبال برای تیم جوانان/ گزینه کفاشیان کنار رفت

سرپرست کمیته جوانان فدراسیون فوتبال با اشاره به جلسه بعد از ظهر امروز خود با رئیس فدراسیون گفت: به کفاشیان گفتم در جلسه امروز باید تکلیف سرمربی تیم جوانان مشخص شود.

میرشاد ماجدی در گفتگو با خبرنگار مهر، در خصوص تعیین تکلیف سرمربی تیم جوانان ایران گرفت: من نامه‌ای را به آقای کفاشیان ارسال کردم که هر چه سریعتر باید تکلیف تیم جوانان مشخص شود که قرار شد بعد از ظهر امروز در این باره جلسه‌ای داشته باشیم. به کفاشیان گفتم که باید امروز تصمیم گیری کنیم و از این وضعیت خارج شویم.

وی افزود: به رییس فدراسیون گفتم یا باید رومی باشیم یا زنگی. بهرحال یا باید گزینه‌ای که ما بررسی کردیم را بپذیرند یا گزینه خودشان را معرفی کنند. با این وضعیت ما وقت را از دست می‌دهیم. از طرفی هم برای انتخاب سرمربی با مشکلاتی نظیر مبلغ قرارداد مواجه هستیم چرا که مربیان می‌خواهند مثل باشگاهها قرارداد ببندند ولی فدراسیون هم در شرایط مالی نیست که به اندازه باشگاه‌ها پول بدهد.

سرپرست کمیته جوانان فدراسیون فوتبال درباره گزینه پیشنهادی رییس فدراسیون فوتبال اظهار داشت: ایشان با یک مربی مطرح لیگ برتری مذاکراتی انجام داد و ماحصل آن را به ما انتقال داد اما مبلغ درخواستی مربی یاد شده بالا بود و برخی مسایل دیگر باعث شد که خود کفاشیان هم دیگر آن مذاکرات را پی نگیرد.

ماجدی در پاسخ به این پرسش که آیا امروز سرمربی تیم جوانان معرفی می‌شود، گفت: نمی دانم چه اتفاقی در جلسه امروز رخ می‌دهد. ما وقت زیادی نداریم. مسابقات مقدماتی آسیا از روز 21 مهرماه آغاز می‌شود  و باید هر چه سریعتر مربی را انتخاب کنیم تا بازیکنان را انتخاب کرده و اردوها را آغاز کند.

کد خبر 2062176

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha