سرمربی تیم ملی تكواندو با تاکید بر اینکه ترک اردوی تیم ملی توسط نصرآزادانی مصداق بازیکن سالاری است، گفت: به هیچ تکواندوکاری اجازه‌ چنین کاری را نمی‌دهم و اگر این تکواندوکار تا روز شنبه به اردو نیاید اسبقی را جایگزین او می‌کنم.

به گزارش خبرنگار مهر، پس از آنکه کادر فنی تیم ملی تکواندو ایران اسامی هشت تکواندوکار اعزامی به مسابقات جهانی مکزیک را اعلام کرد، علیرضا نصر آزادانی سرگروه این تیم با دیدن نام خود در وزن چهارم، اردوی تیم ملی را ترک کرد.

مرتضی کریمی در گفتگو با خبرنگار مهر، در واکنش به غیبت نصر در اردوی تیم ملی گفت: برای حضور نصر در وزن چهارم در کادر فنی تصمیم گرفتیم و با خود این تکواندوکار نیز صحبتم کردیم و قبول کرد، حالا نمی‌دانم چرا چنین تصمیمی گرفته است.

وی افزود: این تکواندوکاران به بازیکن سالاری در اردوهای قبلی تیم ملی عادت کرده‌اند. تکواندوکار نمی‌تواند در اردوی تیم ملی تصمیم گیری کند، به همین دلیل نصر تا شنبه وقت دارد به اردو بازگشته و در همان وزن چهارم مبارزه کند در غیر اینصورت اسبقی جایگزین وی خواهد شد.

سرمربی تیم ملی تکواندو در ادامه تاکید کرد: مگر میثم باقری نبود که گفت وزن کم نمی‌کنم و اگر در وزن اول فیکس هستم در اردو بمانم و او را نیز خط زدم.

وی در خصوص مذاکره نصر با پولادگر و ذوالقدر در این مورد اظهار داشت: من کسی نیستم به تکواندوکاران باج دهم. تیم ملی مدیر فنی دارد و سرمربی، نصر باید با ما صحبت کرده و مشکل خود را عنوان می‌کرد.

کریمی در پایان گفت: من روز شنبه با رئیس فدراسیون جلسه دارم و تکلیف خود را روشن می‌کنم، زیرا با این روش نمی‌شود کار کرد.

تیم ملی تکواندو خود را برای حضور در بیست و یکمین دوره رقابتهای قهرمانی جهان(24 تا 30 تیرماه) در مکزیک آماده می‌کند.