بازیکن تیم ملی والیبال در خصوص حضور تیم ایران درلیگ جهانی گفت: همه چیز برای ارائه یک بازی خوب مهیاست با این حال به حمایت مردم نیاز داریم.

به گزارش خبرگزاری مهر، تیم ملی والیبال ایران روز جمعه در نخستین دیدار خود در چارچوب مسابقات لیگ جهانی والیبال در سالن یانتارنی شهر کالینینگراد به مصاف روسیه می‌رود. ایران برای آماده سازی بازی با روسیه در اردوی بلغارستان با تیم ملی این کشور دیدارهای تدارکانی برگزار کرد.

دریافت کننده قدرتی ایران در خصوص دیدار های تدارکاتی بلغارستان گفت: بازی‌های تدارکاتی بلغارستان یک تجربه عالی بود و بسیار تاثیر گذار برای بازی مقابل روسیه. چراکه بازی بلغارها شباهت زیادی به روس‌ها دارد. در دو بازی اول با سرویس‌های خوبی که زدیم، توانستیم پیروز شویم. در دو بازی پایانی با کمی بدشانسی و از دست دادن امتیازدر پوئن آخر، بازی را واگذار کردیم. ولی یکی از مهم‌ترین دستاوردهای اردوی بلغارستان امادگی روحی - روانی تیم برای مقابله با روسیه بود. ما دو ماه تمرین کردیم و بچه‌ها روز به روز برای لیگ جهانی آماده شدند. انگیزه آنها برای رویارویی با تیم های بزرگ بیشتر شده است.

فرهاد قائمی افزود: شرایط روحی و اتحاد و همبستگی بین بچه ها بسیار خوب است و همه تمرکزمان را برای ارائه یک بازی خوب مقابل روسیه جمع کرده ایم.

جوان 23 ساله گنبدی تیم ملی والیبال ایران در خصوص رقابتهای لیگ جهانی و بازی مقابل روسیه گفت: ما توانایی بازی در سطوح بالا را داریم به شرطی که بتوانیم سرویس‌های خوبی بزنیم. بازی در سطح بالا و زدن سرویس‌های بی‌نقص همان چیزی است که تیم‌های بزرگی چون روسیه و بلغارستان دارند. در دوبازی اول هم مقابل بلغارها توانستیم با زدن سرویس‌های خوب تیم آنها را آزار و شکستشان دهیم. بنابراین می‌توانیم همین بلا را سر روسیه بیاوریم.

قائمی گفت: لیگ جهانی یک تورنمنت معمولی نیست. سطح آن بسیار بالاست و امیدوارم مردم از ما توقع خیلی بالایی نداشته باشد. خود مردم شاهد بوده‌اند که ما همیشه تلاش کرده ایم تا بهترین بازی‌ها را مقابل حریفان انجام دهیم و بتوانیم دل آنها را شاد کنیم. در برابر روسیه هم سعی می‌کنیم بهترین بازی خود را انجام دهیم. از همین جا هم از مردم عزیزمان می‌خواهم برای موفقیت ما دعا کنند و روز 31 خرداد در بازی مقابل صربستان یکی دیگر از قدرت‌های والیبال دنیا برای تشویق و حمایت از تیم ملی کشورمان به سالن 12 هزار نفری آزادی بیایند.