۱۴ خرداد ۱۳۹۲، ۱۹:۱۳

شهرام محمودی:

مقابل روسیه توقع زیادی از ما نداشته باشید

مقابل روسیه توقع زیادی از ما نداشته باشید

بازیکن قدرتی تیم ملی والیبال با اشاره به انگیزه‌های بالای ملی‌پوشان برای حضور در لیگ جهانی گفت: ما تنها به هدفمان فکر می‌کنیم و برای آن می‌جنگیم. با این حال توقع زیادی از ما برای بازی با روسیه نداشته باشید.

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از سایت رسمی فدراسیون والیبال، شهرام محمودی پشت خط زن 25 ساله تیم ملی کشورمان در خصوص اردوی صوفیه گفت: همه چیز طبق برنامه پیش می‌رود و شرایط خوبی داریم. بچه‌ها انگیزه زیادی برای حضور در لیگ جهانی دارند. اردوی بلغارستان نیز برایمان بسیار مفید بود. به غیر از برنامه غذایی که در این جا داریم همه چیز خوب است.

وی افزود: اردوی بلغارستان برای تیم ملی خیلی مفید بود و این بازی‌های تدارکاتی آمادگی و هماهنگی ما را بیش از پیش افزایش داد. چرا که ما از سال گذشته تاکنون در هیچ مسابقه‌ای در کنار هم بازی نکرده بودیم. یک سری نقط ضعف و قدرت است که در مسابقات به آن پی می‌بریم و ما در دیدارهای دوستانه با بلغارها که بازی آنها شباهت زیادی به روس‌ها دارد به این مهم دست پیدا کردیم.

بازیکن پشت خط زن تیم ملی ادامه داد: من فکر می‌کنم عمده‌ترین مشکل ما دریافت‌های اول و توپ‌های برگشتی است که در این مسابقات هم این موضوع کاملا واضح بود. تا جایی که ما دو بازی گذشته را که به بلغار واگذار کردیم در دو امتیاز پایانی سرویس بود که به آنها دادیم. این در حالی بود که در دو بازی اول چون خیلی خوب سرویس زدیم، توانستیم آنها را شکست داهیم.

محمودی که روس‌ها را قدرت اول والیبال دنیا می‌داند، ادامه داد: به نظر من روس‌ها قدرت اول والیبال دنیا هستند و بازی کردن مقابل آنها خیلی سخت است. امیدوارم مردم توقع خیلی بالایی از ما نداشته باشند. البته ما هم برای باختن به روسیه نمی‌رویم. ما به روسیه می‌رویم که مقابل آنها بایستیم و بتوانیم با اقتدار از نام والیبال ایران دفاع کنیم.

وی تصریح کرد: شرایط لیگ جهانی بسیار متفاوت است و من هرگز تصور نمی‌کردم که تا این حد کار سخت باشد. پرواز و مسافرت طولانی و انجام دو مسابقه و بلافاصله حرکت برای مقصد و بازی بعدی. این شرایط خیلی خیلی سخت است. برای همین هم ما چهار بازی تدارکاتی در چهار روز پشت سر هم برگزار کردیم تا بدنمان به این شرایط عادت کند. همه چیز سخت است ولی ما تنها به هدفمان فکر می‌کنیم و برای آن می‌جنگیم.

تیم ملی والیبال ایران در نخستین دیدار خود در لیگ جهانی روز جمعه در زمین روسیه به میدان می‌رود.

کد خبر 2069825

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha