ساری - خبرگزاری مهر: رئیس ستاد انتخاباتی محسن رضایی در مازندران گفت: متاسفانه تعدادی از نامزدها که از شخصیت های موجه و خدمتگزار نظام با سلایق متفاوت هستند به سمت رفتاری نظیر مناظره های سال 88 رفتند و به نوعی مدل کوچک اصطلاح بگم بگم را عملی کردند.

عباس رمدانی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: این مناظره خوشبختانه از کیفیت بسیار بهتری نسبت به دو مناظره قبلی برخوردار بود و تاثیر بسیار زیادی در انتخاب مردم داشت و تغییر روند صداوسیما در انعطاف دادن به این نشست قابل قبول و مورد تقدیر است.

این فعال سیاسی افزود: البته در قسمت هایی از این مناظره تندروی هایی صورت گرفت و نامزدها به طرز افراطی اقدام به مخدوش کردن عملکرد یکدیگر داشتند.

رمدانی ادامه داد: رضایی با صبر و حوصله ای که از خود بروز داد و با خودداری از درگیری لفظی با دیگر نامزدها نشان داد که می تواند تمام این سلایق را زیر یک پرچم و دور یک میز جمع نماید و از تمامی نخبگان با گرایشهای گوناگون جهت تشکیل دولتی کارآمد و با جذب حداکثری و دفع حداقلی بهره گیرد .

وی گفت: بخش دوم مناظره سیاسی امروز و سوالاتی که توسط مجری از نامزدها مطرح شد نتوانست تاثیری در انتخاب مردم داشته باشد و این پرسش ها دارای پاسخ های کلیشه ای بوده که تقریباً اگر هر سئوال از تمامی نامزدها پرسش می شد به یک جواب مشابه می رسیدیم و بی جهت وقت مناظره هدر رفت. بهتر بود صداوسیما سوالات چالش تری را مبنای کار خود قرار می داد.

رمدانی فزود: متاسفانه تعدادی از نامزدها که از شخصیت های موجه و خدمتگزار نظام با سلایق متفاوت هستند به سمت رفتاری نظیر رفتار آقای احمدی نژاد در مناظره های سال 88 رفتند و به نوعی مدل کوچک اصطلاح بگم بگم را عملی کردند.

وی با اشاره به رفتار محسن رضایی در این مناظره اظهار داشت: به نظرم آقای رضایی منطقی ترین رفتار را در این نشست داشت و ضمن اینکه کم ترین تخریب را نسبت به رقبا ابراز داشت و با بیان انتقادات منطقی دغدغه مندترین چهره را نسبت مشکلات مردم از وی دیدیم.

یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، جمعه 24 خرداد 92 در ایران اسلامی برگزار می شود.