شيراز - خبرگزاري مهر: سرپرست تیم فوتبال فجر سپاسی اسامي بازيكنان اين تيم را براي فصل آينده اعلام كرد.

محمد عاري در خصوص آخرین وضعیت نقل و انتقالات این باشگاه به خبرنگار مهر گفت: سعيد قزل، عليرضا جليلي، وحيد شيخ ويسي، حميد جوكار، مسلم فيروزآبادي و محمد صالح خليل آزاد از بازيكنان فصل گذشته تيم فجر سپاسي شيراز هستند كه قراردادشان با اين تيم را تمديد كردند.

وي ادامه داد: در اين راستا مصطفي صبري از نفت آبادان، مهرداد كريميان از مس كرمان، فواد آقايي و بهنام عسكرخاني از بافت يزد، سيامك كوهنورد از صنعت نفت آبادان، عمار نيك كار از گهردرود و مجتبي زارع از آلومنيوم هرمزگان به اين تيم ملحق شده اند.

سرپرست تیم فوتبال فجر سپاسی اظهار داشت: البته محمدمهدي نظري و خالد شفيعي از تيم فجر سپاسي شيراز هركدام به ترتيب با استقلال تهران و گسترش فولاد تبريز قرارداد بسته اند.

وي در ادامه از جذب تعداد ديگري بازيكن خبر داد و گفت: در اين راستا با تعدادي بازيكن كه در فجر بوده نيز تا اواخر هفته و زماني كه تكليفشان مشخص شود قرارداد بسته مي شود.

عاري در بخش ديگري از سخنان خود از آغاز تمرين تيم فجر سپاسي خبر داد و افزود: از ششم خرداد ماه تمرينات تيم در شيراز آغاز شده است.

سرپرست تیم فوتبال فجر سپاسی ادامه داد: در اين راستا به منظور آماده سازي بازيكنان يك اردوي پنج روزه از اوايل تيرماه در تهران برگزار مي شود و فجر سپاسي با سه تيم بازي مي كند.

وي تاكيد كرد: البته هنوز تيمهايي كه قرار است با فجر سپاسي در تهران بازي دوستانه داشته باشند مشخص نشده است.