۲۲ خرداد ۱۳۹۲، ۹:۰۲

در گفتگو با مهر اعلام شد:

اسامی بازیکنان فجر سپاسی برای لیگ آینده/ شش نفر تمدید کردند

اسامی بازیکنان فجر سپاسی برای لیگ آینده/ شش نفر تمدید کردند

شيراز - خبرگزاري مهر: سرپرست تیم فوتبال فجر سپاسی اسامي بازيكنان اين تيم را براي فصل آينده اعلام كرد.

محمد عاري در خصوص آخرین وضعیت نقل و انتقالات این باشگاه به خبرنگار مهر گفت: سعيد قزل، عليرضا جليلي، وحيد شيخ ويسي، حميد جوكار، مسلم فيروزآبادي و محمد صالح خليل آزاد از بازيكنان فصل گذشته تيم فجر سپاسي شيراز هستند كه قراردادشان با اين تيم را تمديد كردند.

وي ادامه داد: در اين راستا مصطفي صبري از نفت آبادان، مهرداد كريميان از مس كرمان، فواد آقايي و بهنام عسكرخاني از بافت يزد، سيامك كوهنورد از صنعت نفت آبادان، عمار نيك كار از گهردرود و مجتبي زارع از آلومنيوم هرمزگان به اين تيم ملحق شده اند.

سرپرست تیم فوتبال فجر سپاسی اظهار داشت: البته محمدمهدي نظري و خالد شفيعي از تيم فجر سپاسي شيراز هركدام به ترتيب با استقلال تهران و گسترش فولاد تبريز قرارداد بسته اند.

وي در ادامه از جذب تعداد ديگري بازيكن خبر داد و گفت: در اين راستا با تعدادي بازيكن كه در فجر بوده نيز تا اواخر هفته و زماني كه تكليفشان مشخص شود قرارداد بسته مي شود.

عاري در بخش ديگري از سخنان خود از آغاز تمرين تيم فجر سپاسي خبر داد و افزود: از ششم خرداد ماه تمرينات تيم در شيراز آغاز شده است.

سرپرست تیم فوتبال فجر سپاسی ادامه داد: در اين راستا به منظور آماده سازي بازيكنان يك اردوي پنج روزه از اوايل تيرماه در تهران برگزار مي شود و فجر سپاسي با سه تيم بازي مي كند.

وي تاكيد كرد: البته هنوز تيمهايي كه قرار است با فجر سپاسي در تهران بازي دوستانه داشته باشند مشخص نشده است.

کد خبر 2074212

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha