اراک - خبرگزاری مهر: مدیر کل تبلیغات اسلامی استان مرکزی گفت: فردی برای یازدهمین انتخابات ریاست جمهوری اصلح است که درد مردم را بفهمد، با مردم صادق و صمیمی باشد، از فساد دوری کند، تجمل پرست نباشد، پایبند به اسلام و منافع ملی و قانوگرا و دشمن شناس باشد.

حجت الاسلام نعمت الله سرلکیان در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: کسی که می خواهد سکان اجرائی کشور را به دست بگیرد طبیعتا باید انسانی مؤمن و صالح باشد و برای انتخاب چنین فردی از طرف مردم باید آگاهی بخشی به جامعه صورت گیرد که نقش جامعه قرآنی در بصیرت دهی و آگاهی بخشی به عموم مردم بیان شاخصه های فرد اصلح است که با موازین قرآنی مطابقت داشته باشد.

وی با اشاره  به نقش مؤثر جامعه قرآنی به بصیرت دهی و آگاهی بخشی به مردم گفت: کسی که برای ریاست جمهوری خود را در معرض انتخاب مردم قرار می دهد باید شاخصه های برتری نسبت به دیگران داشته باشد و این معیارها می تواند مردم را در انتخاب فرد اصلح کمک کند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان مرکزیبا بیان اینکه انتخابات یکی از رویدادهای مهم در تعیین سرنوشت کشوراست و حضور مردم در آن از اهمیت ویژه ای برخودار است، تصریح کرد: هر کسی که در مسائل سیاسی حرفی برای گفتن دارد معیارهائی جهت کاندیدای ریاست جمهوری بیان می کند اما آنچه مهم است دیدگاه ها و ملاکهابی است که مقام معظم رهبری بیان می کنند.

این مسئول عنوان کرد:حضور مردم از اوائل انقلاب تا به حال یک عامل مهم و اثر گذار در صحنه های داخلی و خارجی بوده است و انقلاب ما متکی به پشتوانه مردم است و در کنار اسلامیت نظام جمهوریت نقش مهم و اساسی دارد و لذا مقام معظم رهبری مکررا تأکید می کنند که اصل حضور مردم است و انتخاب فرد اصلح برای منسب ریاست جمهوری در درجه دوم قرار دارد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان مرکزی در پایان گفت: همه باید تلاش کنیم مردم حداکثر حضور را در پای صندوق های رأی داشته باشند که حضور مردم است که انقلاب را بیمه و دشمن را مأیوس می کند و در داخل کشور باعث امید و در فضای بین الملل باعث عقب نشینی دشمنان از داشتن چشم طمع به نظام اسلامی را رقم خواهد زد.