۲۳ خرداد ۱۳۹۲، ۱۲:۵۹

حجت الاسلام سرلکیان:

فردی برای انتخابات ریاست جمهوری اصلح است که درد مردم را بفهمد

فردی برای انتخابات ریاست جمهوری اصلح است که درد مردم را بفهمد

اراک - خبرگزاری مهر: مدیر کل تبلیغات اسلامی استان مرکزی گفت: فردی برای یازدهمین انتخابات ریاست جمهوری اصلح است که درد مردم را بفهمد، با مردم صادق و صمیمی باشد، از فساد دوری کند، تجمل پرست نباشد، پایبند به اسلام و منافع ملی و قانوگرا و دشمن شناس باشد.

حجت الاسلام نعمت الله سرلکیان در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: کسی که می خواهد سکان اجرائی کشور را به دست بگیرد طبیعتا باید انسانی مؤمن و صالح باشد و برای انتخاب چنین فردی از طرف مردم باید آگاهی بخشی به جامعه صورت گیرد که نقش جامعه قرآنی در بصیرت دهی و آگاهی بخشی به عموم مردم بیان شاخصه های فرد اصلح است که با موازین قرآنی مطابقت داشته باشد.

وی با اشاره  به نقش مؤثر جامعه قرآنی به بصیرت دهی و آگاهی بخشی به مردم گفت: کسی که برای ریاست جمهوری خود را در معرض انتخاب مردم قرار می دهد باید شاخصه های برتری نسبت به دیگران داشته باشد و این معیارها می تواند مردم را در انتخاب فرد اصلح کمک کند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان مرکزیبا بیان اینکه انتخابات یکی از رویدادهای مهم در تعیین سرنوشت کشوراست و حضور مردم در آن از اهمیت ویژه ای برخودار است، تصریح کرد: هر کسی که در مسائل سیاسی حرفی برای گفتن دارد معیارهائی جهت کاندیدای ریاست جمهوری بیان می کند اما آنچه مهم است دیدگاه ها و ملاکهابی است که مقام معظم رهبری بیان می کنند.

این مسئول عنوان کرد:حضور مردم از اوائل انقلاب تا به حال یک عامل مهم و اثر گذار در صحنه های داخلی و خارجی بوده است و انقلاب ما متکی به پشتوانه مردم است و در کنار اسلامیت نظام جمهوریت نقش مهم و اساسی دارد و لذا مقام معظم رهبری مکررا تأکید می کنند که اصل حضور مردم است و انتخاب فرد اصلح برای منسب ریاست جمهوری در درجه دوم قرار دارد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان مرکزی در پایان گفت: همه باید تلاش کنیم مردم حداکثر حضور را در پای صندوق های رأی داشته باشند که حضور مردم است که انقلاب را بیمه و دشمن را مأیوس می کند و در داخل کشور باعث امید و در فضای بین الملل باعث عقب نشینی دشمنان از داشتن چشم طمع به نظام اسلامی را رقم خواهد زد.

کد خبر 2075206

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha